Bulvár
Na, ki volt az Instagram királynője 2016-ban?
El tudod képzelni, milyen érzés, hogy feltolsz egy képet Instára, és érkezik rá HATMILLIÓ lájk? Selena Gomez idén átélte. Meg a Coca-Cola is, akik szponzorálták azt a képét.
Ha csak nem robbant valaki hatalmasat decemberben, kijelenthető, hogy Selena Gomez felült az Instagram trónjára idén – az ő képei szerezték a legmagasabb lájkszámot 2016-ban. Mi más lenne a legnagyobbat menő képe, mint egy Coca-Cola hirdetés: erre közel hatmillió szívecske érkezett. Szavak helyett beszéljenek inkább a fotók: erre pörgött az Instagram mostanában.
Vajon bőrápolással vagy Instagram-filterekkel lesz ilyen bársonyos a hónalja?
Rajság van meg pénz.
Ez mondjuk szép gesztus tőle: a képaláírásban azt írja, hogy a turnéja egyik kedvenc estéje volt ez.
Megmondanád róla, hogy 24 éves? Simán elmenne tizenötnek is.
A Coca-Cola nem arról híres, hogy rossz felületeken hirdet. Gomez meg rendkívül korrekt, hogy a “#ad” kiírással felhívja a figyelmet arra, hogy ő bizony egy zsák pénzt kapott ezért a képért.
A legfelkapottabbak után szemezgessünk még kicsit azok közül is, amiken csak néhány milla lájk van.
Egy jó Beyoncétól nyúlt styling.
Az előadók számára legnagyobb nosztalgiafaktorral rendelkező kép:
Jó lenne egy nyári sütögetés a tetőn.
Vajon annyira ismeri a Guns N’ Rosest, mint a Ramonesos pólót hordó csajok a Ramonest?
Nem rossz az a popó.
És kis cici is lehet szép cici.
Talán még a szexi tartalmaknál is nagyobb hírértéke van egy közös képnek Brad Pittel:
Ha még ez sem volt elég, böngészd az Instáját!
(Nyitókép: Kevin Winter/Getty Images)
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.