Zene
Tökéletes reklámot készített a Spotify arról, hogy a tökéletes sláger milyen függőséget okoz
Arról, ami ha szereted, ha nem, akkor is beakad, és nem tudod nem hallgatni vagy dúdolni.
Egy gyilkos slágernek nem lehet ellenállni, mondja a reklám, ami azért tökéletes, mert olyan analógiát talál erre, amibe nehéz belekötni. A tinihorrorok kedvelt elemét, azt amikor nem kéne csinálni valamit, mert baj lesz, de a szereplő csak azért is csinálja, mert nem tud ellenállni a késztetésnek, és aztán csak a baj lesz belőle. Íme a félperces horror:
Hey @Camila_Cabello! “Havana” is a killer song we can’t resist. Nor can millions of fans all over the world. Nor can this funny doll thing in our commercial. Listen free on Spotify. pic.twitter.com/w2qu1bQBZk
— Spotify (@Spotify) May 15, 2018
A reklámban Camila Cabello tavaly őszi nagy slágere, a Havana szól, amit biztos, hogy már akkor dúdolni fogsz, amikor a reklám véget ér, de ha mégsem, akkor itt van ennek a remek kis számnak a remek klipje, ami után viszont ezer százalék.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.