Motor

Továbbra is tudnak az olaszok – itt az új MV Agusta Brutale 1000 RR

  • Szerző:nuus
  • 2021.06.10 | 18:18

Bemutatta a Brutale 1000 RR modellfrissített változatát az MV Agusta, erősebb nem lett, csak egy kicsit modernebb.

Az olaszok hyper-naked gépe ugyan belépett az Euro 5-ös kibocsátási normát teljesítő modellek körébe, de úgy sikerült elérni ezt a besorolást, hogy semmit nem vesztett erejéből, továbbra is megmaradt az elképesztő 208 lóerős teljesítménye. A karbon itt is alap, ahogy az is, hogy papíron van egy utas-ülés, azonban ez inkább dísz. Ezzel úgysem fogunk legurulni utassal még a Római-partra sem.

A gyártó persze megígéri, hogy változatlan teljesítmény mellett a nyomatékgörbe úgy változott, hogy alacsonyabb fordulaton erősebbnek érződik a motor. Bár, hogy 208 lóerő minek egy csupasz motorba, azt egyenlőre nem tudjuk, az biztos, hogy a külső és a belső most is iszonyatosan egyben van, de nem is várnánk mást a gyártótól. A kipufogó a szokásos csoda, ahogy minden más is maradt a régiben.

Az ABS azonban változott, dobták a Bosch 9 Plus rendszerét használták, érkezetett a Continental. A Brembo 320 milliméteres féktárcsákat értelem szerűen nem cserélték le, ugyanis kevés jobb akad a piacon, ami igaz az Öhlins futóműre is. A kijelző teljesen digitális, minden személyre szabható, és állítható. De továbbra sem egy hétköznapi modellről beszélünk, hanem egy mérnöki csodáról. Ezt remekül tükrözi az ár is, az előd modell sem volt olcsó, most azonban 600 ezer forinttal többe kerül majd.

Megéri? Valószínűleg meg, bár a géposztály létjogosultságát továbbra is kétségekkel fogadom.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló