Fintech
Pharrel Williams teszi menőbbé a gazdagok bankkártyáját
Pharrell Williams, a fura kalapok közismert rajongója, aki civilben producer és popsztár, új izgalmas munkát kapott. Ő lesz az American Express platina kártyájának a kreatív igazgatója. Hogy ez mit jelent? Megpróbáljuk megfejteni.
Korai karácsonyi meglepetésként jelentette be a harmadik legnagyobb kártyatársaság, hogy Pharrell Williamsszel fognak együtt dolgozni. A sztárnak az évi 450 dolláros (azaz 135 ezer forintos) kártyadíjú Platinum kártya arculatát kell valahogy felráznia. A Nerdwallett szerint a kártya szolgáltatáscsomagja már most is meggyőző – legalábbis azoknak, akik az első három hónapban el tudnak róla költeni egymillió forintot. Ezt próbálják fiatalosabbá, divatosabbá tenni Williamsszel, aki már amúgy is szerepelt az Amex gáláján.
A sztár várhatóan nem csak a márka szóvivőjeként fog dolgozni. Nagy, kihagyott lehetőség lenne, ha csak a legdrágább bankkártya arcaként használnák Williamst. Az Amex nyilatkozata arra utal, hogy ezt ők is nagyon jól tudják.
Természetes választás volt. Ha Pharrellre gondolunk, a zenész jut eszünkbe, de több, mint előadóművész. Producer, művész, dizájner is. Látnoki szemlélettel rendelkezik, és területek – zene, művészet, film, technológia – egész sorához van köze.
Szóval ha a konzervatív küllemű Platinum kártya külleme nem is fog megváltozni, a szolgáltatások között hamarosan feltűnhetnek azok, amiket már Williams emelt be. A sztár pedig azt nyilatkozta, hogy sokkal hangsúlyosabbá akarja tenni a jótékonysági lehetőségeket. Nem csak a tagok számára elérhető művészeti és zenei események számát fogja növelni.
Sztárok máshol
Hírességet felkérni egy-egy márka vagy termékcsoport kreatív emberének régi trükk. Vannak márkák, amelyek rosszul választottak. A Blackberry a cég történetének egy olyan szakaszában próbált menőbbé válni Alicia Keyes bevonásával, amikor erre már nem volt sok esélye. De a Polaroidról sem mondhatjuk el, hogy Lady Gaga izgalmasabbá tette. Érdekes módon az utóbbitól a teljesen sztármentes Fuji le is nyúlta az azonnal elkészülő bulifotók piacát.
Nem minden együttműködés ennyire lelombozó. Will.i.am ugyan nem tette gyorsabbá az Intel procesossorait – nem is nagyon szorultak rá. Viszont az a videó, amiben a sztár az Intel házi jövőkutatójával beszélget, és megállapítja, hogy a Harry Potter varázslatai olyanok, mint az appok, az örök. Már ezért megérte leültetni a két figurát egymás mellé.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.