Életmód
Ez a valaha készült legdrágább reklám
Két perc, 33 millió dollár, illetve a parfüm reklámok teljesen új iránya, ez mind elmondható erről a reklámról. Tipikus Chanel!
Néhány évvel ezelőtt a Lexus összefogott az Oscar-díjas rendezővel, Kevin Macdonalddal, hogy létrehozza a világ első mesterséges intelligenciával forgatott reklámfilmjét, amely így sem tudta elérni a Chanel No.5 valaha készült legdrágább reklám összköltségét.
Ez a reklám 2004-ig nyúlik vissza, amikor a Chanel 33 millió dollárt költött egy 180 másodperces reklámfilmre, hogy reklámozza ikonikus illatát, a Chanel No 5-t.
A reklám nem más, mint egy mesefilm, amelynek Nicole Kidman volt a főszereplője, ez 3 millió dolláros jelentett számára. A filmet Baz Luhrmann rendezte, és lenyűgözte a világot. A film új szabványokat és módszereket alapozott meg egy illat bemutatására is.
Megtörte a klisés parfümhirdetések béklyóit, és az egészből valami nagyobb lett, mint egy reklám. A hirdetés nem adott illatot, luxust és csillogást árult vitathatalnaul Chanel-módon, és még mindig viseli a legdrágább reklámnak járó koronát a 33 millió dolláros költségeivel.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.