Üzlet

Hiába tudták, hogy hamis német mezek, úgy vitték, mint a cukrot

  • Szerző:nuus
  • 2024.07.02 | 09:30

Az „Európa-bajnokság legnagyobb pr puccsa"- így kommentálják Németországban a Check 24 oldal által piacra dobott, hamis német mezek rekordot döntő eladását. A Check 24 a Pumával szerződve, Lucas Podolsky reklámarcával, Törökországban és Kínában legyártott, címert mesterséges intelligenciával előállító mezeiért nem pénzt, hanem a felhasználók adatait kérte el.

Az oldal alkalmazása hetek óta első helyen állt az Apple Store-ban, az előre becsült 1, 5 millió hamis német mez helyett pedig mintegy 5 millió darabszám kelt el. A kampány tehát minden sikert felülmúlt, ráadásul a torna után a használt mezeket majdnem olyan áron kínálják majd eladásra az Ebay-en, mint az eredetieket.

A német Ilkay Gündogan (b) és Toni Kroos a labdarúgó Európa-bajnokság A csoportjának 2. fordulójában játszott Németország – Magyarország mérkőzés után a stuttgarti MHP Arénában 2024. június 19-én. Németország 2-0-ra győzött – Fotó: MTI/Illyés Tibor

A Check24 a torna előtt bejelentette, hogy saját német mezt dob ​​piacra, Lukas Podolski reklámfigurával és a Pumával partnerként. A legfontosabb infó pedig, hogy ingyen. Vagyis, nem pénzért.

A vásárlóknak személyes információkkal kellett fizetniük a mezekért, aki ugyanis rendelni szeretett volna, először le kellett töltenie a Check24 alkalmazást, és ott regisztrálnia kellett.

A mezt természetesen nem ingyen adják, az ember az adataival fizet

– magyarázta a Nordrhein-Westfalen-i Fogyasztóvédelmi Központ jogásza a “Wirtschaftswoche” szerint.

Az biztos, hogy az akció sikeres volt, és már most úgy emlegetik, mint az „Európa-bajnokság legnagyobb pr puccsa”.

Az ötmilliomodik megrendelésnél véget ért az akció, a mezek már nem rendelhetők, ám az alkalmazás, amely hetekig az első helyen állt a letöltési listákon, csütörtökön még mindig a második helyen állt az Apple Store-ban.

(Via)


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló