Külföld
Milyen nevetségesek a problémáid a globális vízhiánnyal szemben
A reklám egy nagyon egyszerű és nagyon hatásos koncepcióval hívja fel a figyelmet a problémára.
A Water is Life nevű szervezet arra törekszik, hogy mindenhol a világon legyen iható minőségű víz. Reklámjukban csupa olyan problémát adnak a ivóvízhiánnyal napi szinten küzdő emberek szájába, ami az ivóvízben dúskáló országokban élő emberek legnagyobb problémái. Amikor a filmecske végére érsz, kétséged sincs afelől, hova dugd a problémáidat, amik nem is igazi problémák. A legerősebb az a rész, amikor az omladozó viskóház előtt álló férfi mosolyogva mondja, hogy neki az a legnagyobb gondja, hogy túl nagy a háza és ezért két wifi routerre van szüksége, ami tényleg szemétség. (Nem, nem az.)
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.