Belföld

Ilyen nincs: a semmiből lett 8,9 milliárdos adóssága egy magyar ügyfélnek

  • Szerző:nuus
  • 2023.08.22 | 14:18

Valószínűleg valamilyen technikai hiba történt.

A Blikk megkérdezett egy szakértőt is, aki szerint az ügyfél akkor jár a legjobban, ha azonnal a bankfelügyelethez, vagyis a Nemzeti Bankhoz fordul, személyesen jelezve a problémát.

Három hónappal ezelőtt nyitottam a számlát az Unicredit banknál. Nem volt rajta soha nagy forgalom, havonta 200 ezer forint érkezett rendszeresen egy cégtől, illetve két átutalás magánszemélyektől. Összesen 1,1 millió forint volt rajta, amikor két héttel ezelőtt egy átutalást akartam intézni, de valahogy nem sikerült

– mesélte Fehér Tibor a Blikknek. Elmondása szerint amikor bement a bankba, kiderült:

A számlája 8 887 777 260,63 forintos mínuszban van.

Fehér szerint annyit tudtak mondani a banknál, hogy valószínűleg valamilyen technikai hiba történt, hozzátéve, ilyet még nem láttak. Azt már nem tudták megmondani, hogy milyen gyorsan vizsgálják ki az esetet.

Amennyiben az ügyfelünk panaszt tett, úgy azt – a vonatkozó szabályoknak megfelelően – kivizsgáljuk, ügyfelünket pedig, az előírt határidőt betartva, értesítjük

– közölte az Unicredit sajtóosztálya a Blikkel. Ennél többet – banktitokra hivatkozva – nem mondtak.

 


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló