Gasztró

Keményen becsirkeszárnyaztunk a Don Pepében, és milyen jól tettük

• Szerző:nuus
  • 2023.02.23 | 10:48

Megnéztük a Don Pepe újdonságait, és újra kedvenc édességet találtunk!

A múlt hét sűrű volt, de mielőtt elindultunk volna, hogy felzabáljuk Prágát, és megigyuk az összes cseh sört még gyorsan elugrottunk Békásmegyerre, hogy látogatásunkat tegyük a Don Pepében, és a pakolás előtt a hasunkat pakoljuk meg. Én a magam részéről, nagy rajongója vagyok az étteremnek, mert mindig magas minőséggel és profizmussal találkozunk.

Fotó: Szabó Ákos

Biztos ami biztos alapon beválasztottunk egy a BELLISSIMO FORMAGGIO névre hallgató fogást. Ami nem más mint egy camembert szezámos bundában, bacon-ös gnocchival. Pontosabban kolbászchips-el töltött camembert szezámos bundában, szárított paradicsomos, olívás, bacon-ös gnocchi-val.

A lényeg, hogy az egész fogás nagyon egyben van. A sajt tökéletese olvadt, amihez hozzá jön a kolbász füstölt és fűszeres aromája is, a magos bundáért pedig nem lehet nem rajongani. A gnocci kellemesen fűszeres, pont annyira fokhagymás, hogy ne legyen tolakodó. A bacon itt inkább a háttérbe húzódik, de az olivával és a spenóttal hibátlan.

Én úgy voltam vele, ennék valami rántott dolgot. De a rántott hús most nem annyira merült fel bennem, aztán szembe jött a csirkeszárny, amihez ugyan két fajta szósz jár, de kértem egyet pluszba is. A rántott csirkeszárny mellé persze fűszeres sült krumpli jár valamint zellerszár.

Ezzel a maradék szószt remekül ki lehet kanalazni. Ízlésesen tálalt korrekt adagok, és ha valaki, akkor én nagyon tudok enni. A nézőink megszokhatták, hogy gyakran családi vacsorának is beillő adagokat nyomok le reggelire, de ez kifogott rajtam. Egy darab szárnnyal nem bírtam.

Fotó: Szabó Ákos

Azonban, beválasztottunk még egy sajttortát is, persze karamell öntettel. Na a szilvás tortával kapcsolatban elmondtam, hogy az nem volt annyira édes. Na de ez, ez valami brutális cukorbomba. A jó értelmében persze, de ketten gyűrűk le. A tészta nem tolakodó, de határozottan jelen van, ugyan ha nem annyira vagytok édesszájúak akkor lehet, hogy karamell nélkül kellene kérnetek.

Az étterem azt hirdeti, hogy több mint pizza, és mennyire jól teszi, és most azt is megmutatjuk, milyen akciós újdonságokra számíthattok a jövő hónapban, de ezek a főételek megmutatják azt, hogy tényleg több van benne mint egy sima pizzériában.

Nem maradunk extrák nélkül a tavasz első hónapjában sem sem, ugyanis érkezik a hónap extra pizzája: a VEGÁN Áfonyás-aszaltszilvás-‘kolbászos’ pizza amire a pizzaszósz mellé lilahagyma, aszalt szilva, vegán pikáns-füstölt ‘kolbász’, füstölt tofu és vegán “mozzarella” került áfonyalekvár társaságában.

Valamint egy grillezett Chicken & Egg tortilla tekercs is érkezni fog, ahol a tortillába sajtkrém, füstölt mozzarella, bébiparaj, lilahagyma, paradicsom, rostonsült csirkemell, tojás és tartár kerül  jalapeno társaságában.

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem