Utazás

Kedvező újítást vezet be a Ryanair a jegyár visszatérítésében

  • Szerző:nuus
  • 2021.10.29 | 11:18

A törölt járatokra szóló jegyek árát ezentúl gyorsan visszafizeti a Ryanair.

Európa legnagyobb diszkont légitársasága, a Ryanair sok kritikát kapott a karantén miatti járattörlések után benyújtott kártérítési követelések kezelése miatt. A légitársaság csütörtökön bejelentette, hogy

új online felületet hozott létre a visszatérítési igények kezelésére.

A törölt járatokra szóló jegyek árait eszerint 24 órán belül egy digitális “pénztárcában” könyvelik el az ügyfél nevére, amit azonnal fel tud használni új foglalásokra, vagy kérheti visszatérítését, amit öt napon belül teljesít is a társaság. A brit versenyfelügyelet az ügyfelek panaszai alapján júniusban eljárást indított a Ryanair ellen annak kikényszerítésére, hogy

a törölt járatokra befizetett jegyek árát vissza is lehessen kérni,

ne csak újabb foglalásokra felhasználni. Októberben azonban megszüntette az eljárást, miután a Ryanair közölte, hogy minden egyes ilyen kérelmet felülvizsgált, és ahol jogosnak találta a követelést, ott vissza is fizette.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló