Érdekes

Mi ez a TikTok-őrület most, Lizzo tavalyi klipje körül?

  • Szerző:Erzsi
  • 2019.06.06 | 15:18

A Boys című dal egy év után kezdett el mémesedni.

A 31 éves r&b énekes-rappercsaj Boys című klipje szűk egy évvel a megjelenése után is elég nagy port képes kavarni.

Köszönhetően a TikTok nevű alkalmazásnak, mely 15 másodperc hírnevet biztosít: ennyi idő alatt nyugodtan fittyet hányhatnak a tinédzserek az illemszabályokra. Az Ázsiából induló őrület jól jön azoknak, akik például a Lizzo által kedvelt fiúk bőrébe szeretnének bújni arra a pár pillanatra.

A 2018 júniusában közzé tett klip alig egy év alatt 5,4 millió megtekintést hozott össze, ám a TikTok-verziók miatt ez a szám bizony meglódulni látszik.

 

View this post on Instagram

 

What’s black, white and juicy all over???

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating) on

Kutyák, Dóra, a felfedező és ki tudja, mi fér még abba a negyed-percbe, melyet erre a szövegre komponálnak meg a lelkes médiafelhasználók:

I like big boys, itty bitty boys, Mississippi boys, inner-city boys / I like the pretty boys with the bow tie / Get your nails did, let it blow dry / I like a big beard, I like a clean face/ I don’t discriminate, come and get a taste.”

Az egyik legsikeresebb mémet @kevboyperry jegyzi, aki május 23-án indította be gyakorlatilag ezt a mozgalmat:

…nem csak blökik, de a James Charles nevű internetes híresség is felbukkan a kurta játékidőben.

 

View this post on Instagram

 

Playin London tonight. Who wanna make out & get baps in the morning?

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating) on

A közel félmilliós nézettség csak a kezdet volt: két napra rá @TootyMcNooty már az egymilliót is súroló számú nézőt vonzott be egyéni animációjával.

Más módon keresett feltűnést @martivir, aki háziállatait – kígyókat és gyíkokat – emelt be montázsába.

Volt, aki Dóra, a felfedező maskaráját öltötte magára a felsoroláshoz.

Egy jóképű srác pedig simán eljátszotta azt, amit hall.

Az inkluzív produkció olyannyira megtetszett az énekesnőnek is, hogy megosztotta Instagram-storyján.

Mégsem ez az első alkalom, hogy Lizzo megihlette a TikTok-felhasználókat: 2019 áprilisában már a

Csináltam egy DNS-tesztet: 100 százalék ribanc vagyok.

sorral mozgatta meg többek fantáziáját, akik szintén pálcikát ragadtak, említi meg a dailydot.com.

 

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Fintech
Itt vannak a robotboltok Európában
  • szerző:nuus
  • 2019. 09. 21.