Bulvár

Vizsgálat indult: a másnaposság elleni csodaital úgy kamu, ahogy van?

  • Szerző:nuus/MTI
  • 2023.02.18 | 09:18

A Regenera nevű másnaposság elleni csodaital reklámjai vélhetően megtévesztették a fogyasztókat - legalábbis így véli a GVH, ezért vizsgálja a terméket és azt gyártó céget.

A GVH úgy véli, hogy a cégek országos tévéreklámokban, illetve az interneten az üdítőitalt olyan egészségre ható állításokkal népszerűsítették, amelyek valószínűsíthetően nem felelnek meg az élelmiszerekre irányadó ágazati szabályoknak. Hozzátették: az élelmiszer-reklámozásra vonatkozó rendelkezések áthágásával a két cég feltehetően megtévesztette a fogyasztókat a termék egészségre gyakorolt hatásait illetően.

A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti azt, hogy a vállalkozás a szabályok megsértését ténylegesen elkövette, a tények tisztázására három hónap áll a cégek rendelkezésére – közölték.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló