Design

Z-generációs alkotó vagy? Akkor ezt el kell olvasnod

  • Szerző:nuus
  • 2023.06.20 | 16:06

A Pepsi egyedülálló versenyével a Z-generációra irányítja a figyelmet.

A Pepsi Space kampányban szabad kezet és teret kapnak a jelentkezők, hogy megmutathassák Magyarországnak a bennük rejlő kreativitást. A versenyen négy kategóriában lehet pályázni, a pályaművek közül pedig három közismert mentor és a pályázat szervezőiből álló zsűri választja ki a húsz nyertest, akik részt vehetnek egy díjátadó rendezvényen, emellett alkotásaik akár a Pepsi közterületi plakátjaira és digitális felületeire is felkerülhetnek, ezáltal széleskörű ismertségre tehetnek szert.

Már elindult a jelentkezés a Pepsi Space versenyre: július 31-ig várják a kreatív alkotásokat, legyen szó akár audio, akár vizuális, vagy épp audiovizuális alkotásról. Az egyedülálló kezdeményezéssel a Pepsi arra szeretné ösztönözni a fiatalabb generáció tagjait, hogy merjék megmutatni, miként látják a világot, milyen gondolatok foglalkoztatják őket, és vegyék át a reklámok helyét a kreativitásukkal.

Alkoss, csatlakozz és mutasd meg!

A pályázatra 14 éves kortól, témamegkötés nélkül, négy kategóriában lehet beküldeni a pályamunkákat – fotó, grafika, rövid videó és zene/hanganyag – így mindenki a hozzá legközelebb álló formátumban tudja kifejezni magát. Az alkotások elbírálásakor három dolog számít: a kreativitás, az eredetiség és a stílus. Ezek alapján választják ki a húsz nyertest.

A döntésben a zsűrit az a három közismert személy segíti, akik elérik a fiatalabb generáció tagjait, művészetükkel és munkásságukkal hatással vannak rájuk, sok esetben pedig példaképként szolgálnak számukra, ők a Pepsi Space mentorai:

  • Cinthya Dictator fotóművész, média designer, televíziós szereplő, aki már tizenéves korában az önkifejezés útjára lépett.
  • Danny énekes, rapper és dalszerző, aki csupán pár éve robbant be a magyar zenei életbe, de mára az egyik legtöbb követővel rendelkező hazai előadó.
  • Trunk „Dablty” Tamás digitális tartalomkészítő, műsorvezető és több könyv szerzője, aki médiajelenlétével egyfajta Z-generációs nagykövetté vált.

A nyertes munkák alkotói egy nagyszabású díjátadón kapnak további bemutatkozási lehetőséget, ahol a sajtó képviselői és a mentorok is jelen lesznek. Emellett a Pepsi által szervezett utókommunikációs kampány is rájuk irányítja majd a figyelmet, melynek keretében a Pepsi reklámok helyén a nyertes alkotások jelennek majd meg.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló