Gasztró
Úgy ekézi Jimmy Kimmel a Starbucksot, hogy öröm nézni!
A népszerű tévésnél a kávézólánc legújabb terméke verte ki a biztosítékot.
A Starbucks termékfejlesztői sosem unatkozhatnak, és mivel állandóan valami újdonsággal kell előrukkolniuk, olykor becsúszik némi furcsaság a kínálatba. A népszerű tévés műsorvezető, komikus Jimmy Kimmelnél ki is verte a biztosítékot a legújabb termék, ami az Unicorn Frappucino névre hallgat. A frappucino a kávélánc saját fejlesztésű terméke, hidegen kínálják, és sok-sok tejjel meg valamilyen speckó ízzel turbózzák fel.
Ahogy a neve sejteti, az új ital bitang színes és rózsaszín. Az ABC-n futó legutóbbi Jimmy Kimmel Live! részben egyszerűen a Starbucks legújabb szörnyszülöttjének nevezték.
Ez a világ első cappuccinoja, ami úgy néz ki, mint egy széldzseki a 80-as évekből!
poénkodott Kimmel a rózsaszín porral, mangósziruppal és kék cukorral ízesített frappucino-n.
Gyakorlatilag minden van benne, kivéve a kávét – folytatta Kimmel. És ha összekevered, totál rózsaszín lesz, de még az íze is megváltozik. Szóval ki meri azt állítani, hogy Amerika nem képes már felfedezni semmit? Április 23-ig lesz a kínálatban, vagy amíg ki nem purcan tőle valaki.
Nemcsak Kimmel borult ki az új szmötyitől. Egy Starbucks dolgozó sajnos már törölt videóján azért könyörög, nehogy kipróbálja bárki az új italt. A komikus végül bemutatta a saját fejlesztésű italát is, amit, mint mondta, kifejezettem a mostani vészterhes időkre talált ki. A neve: “F**k-it-Ccino”. Magyarul nagyjából: Sz**ok-rá-csínó”.
Van benne palacsintatészta, sült krumpli, aprított antidepresszáns, vodka és kávé. Otthon azért ne próbáljátok ki!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.