Utazás
Oda utazunk, ahová az Instagram küld minket
Egy tanulmány végső eredménye megerősítette azt, amit mi, aktív Instagram-felhasználók már régóta sejtettünk: olyan hatással vannak ránk mások fotói, hogy akár egy komplett nyaralást is képesek vagyunk megszervezni, pusztán a fotóikból kiindulva.
Nemcsak a fotó szépsége, de a lájkok mennyisége is befolyásolhat bennünket a University of Georgia kutatói szerint. Felmérésükben összesen 758 embert kérdeztek meg arról, hogy szívesen ellátogatnának-e Kubába és ha igen, mikor. Azért éppen Kubára esett a választásuk, mert az ország gyakorlatilag most nyitotta meg a kapuit az amerikai turisták előtt és nyilván sokkal menőbb még akkor odamenni, mikor még úgymond “felfedezetlen” a terep.
A kérdés konkrétan arra irányult, hogy egy éven belül, a következő öt évben vagy pedig tíz éven belül utaznának-e a Karib-térségben lévő országba. Ezek után még egy sor megválaszolandó kérdést kaptak a résztvevők, hogy kiderüljön, mi motiválja őket az utazáskor.
Érdekes, hogy azokat, akik minél hamarabb húznák a nyúlcipőt, sokkal jobban érdekelte az, hogy ők készíthetnek itt “először” fotókat, mint maga az utazás,
míg akik elhalasztanák a nyaralást, jobban felkészülnének és inkább kielveznék az új ország minden csodáját anélkül, hogy végig a telefonjukat nyomkodnák közben.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.