Femin

Ezekért az ételekért a női test nagyon hálás

  • Szerző:nuus
  • 2017.08.22 | 06:46

Brokkoli, husi, sajt, avokádó és csoki, jöhet?

A Bright Side csokorba gyűjtötte, melyek azok a táplálékok, amelyektől minden nő teste szárnyakat kap.

Jó bőr

Általában a legtöbb nő kitapasztalta már, milyen praktikák segítik abban, hogy természetesen ragyogó legyen a bőre. De a szépség mellé bónuszban az öregedési folyamatok lelassítását is megkaphatjuk. Az ételek, amelyek nagy arányban tartalmaznak olyan antioxidánsokat, mint például az A, C vagy E-vitamin, segítik a bőrünk természetes helyreállító képességét, és a nap káros hatásaitól is megóvnak. Az ALA (alfa zsírsav) a bőr pigmentációja ellen véd. A Q10 nevű koenzim is fiatalítja külső hámrétegünket. Ha növeled a cink-beviteledet, akkor a sebeid gyógyulnak hamarabb. A petrezselyem zöldje, a csoki és a kaliforniai paprika jó választás.

Pixabay

Pont a fogamra való

A fog és a csontozat erősítését a sajt, az organikus narancslé és a kelkáposzta segítségével végezhetjük el, ugyanis ezek az ennivalók igazi kalcium-bombák. Az agyműködést és a hangulatot is javító hatású D-vitaminnal együtt tud beépülni ez a nélkülözhetetlen ásvány a csontrendszerünkbe.

Kebelbarát

Emlőnk állapotát javíthatjuk azzal, ha brokkolit, gombát és zöldteát fogyasztunk. A mellrák ellen dolgozunk így, legalábbis ezen tanulmány szerint. Az indol-3-karbinol, mely antioxidáns főleg a brokkoliban lelhető fel, számos életvédő előnnyel jár.

Pixabay

Idegi alapon

Avokádó, répa és cékla a megfejtés, ha az idegeinket szeretnénk megóvni. A nők számára a B9 nevű folsavból nem árt, ha napi 0,4 mg a terítékre kerül. A sejtmegújulást, az érzelmi stabilitást és az immunrendszert is így tudjuk biztosítani.

Azok a fránya hormonok

A lazac, a dió és a szőlőmagolaj járul hozzá a leginkább ahhoz, hogy a termékenységünk és a hormonális egyensúlyunk ideális legyen. Egy klinikai tanulmány szerint a fajok túlélésében kulcsszerepet játszik a szaporodásért felelős rendszer jó működése. Hogy ehhez mit kell (t)ennünk: omega-3-zsírsavakat, E-vitamint, jódot, kolint vagy más néven B8-vitamint és C-vitamint érdemes a finom falatokkal együtt lenyelnünk.

Pixabay

Csupa izom!

A súlykontrollal egybekötött izomépítés érdekében húst, tojást és babot javasolnak a szakértők. A fiatal lányok testfelépítéséhez egyenesen elengedhetetlen a protein; a felnőttek esetében pedig súlyt leadni ideális a bevitele, illetve még az anyagcsere javító hatása miatt is jól jön.

 

Hogy tetszett? Regisztrálj, és csak azt kapod, ami igazán érdekel!
Belföld
Külföld
Bulvár
Tech
Tudomány
Lepj meg!

Belépve nem neked kell a hírek után menned!*

*Hiszen a hírfolyamodba viszi a folyamatosan tanuló algoritmusunk Regisztrálok!
Még többet innen:
Bright Side
Tetszett a cikk?

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Neked ajánljuk

Ha tetszett a cikk:

és kövess minket a Facebookon

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Autó
Bemutatta a Chevy az új Corvette-et
  • szerző:nuus
  • 2017. 11. 15.
Egészség
Zokniban aludni egészségtelen?
  • szerző:nuus
  • 2017. 11. 12.
A következő cikkek betöltése folyamatban...