Fintech
Ügyfelek figyelem: Leállt az egyik legnagyobb magyar bank, és ez még csak a kezdet
Szombaton leállt a CIB bank mobil- és internetbankja is.
A szolgáltató is közölte a leállás tényét, de azt nem árultál el, hogy mi az oka. A mostani szüneten kívül három előre tervezett leállás is lesz még a hónapban.

A CIB mindemellett közzétett egy hivatalos üzenetet a honlapján, ebben az állt:
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásaink esetében, illetve a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető el.
A CIB Bank közben arról tájékoztatott minket, hogy egy nem tervezett leállás következtében technikai fennakadások voltak az elektronikus csatornák, a call center, a befektetési és azonnali utalás szolgáltatások esetén.
A probléma elhárítása azonban még aznap meg is történt, így a szolgáltatások ismét elérhetőek.
A pénzintézet egyébként korábban kiadott egy közleményt arról, hogy februárban több napon is leállásuk lesz, de a mai napon erre nem lehetett számítani. Mint írták, azokra a szünetekre a cég informatikai rendszereinek karbantartása miatt kerül sor az alábbi időpontokban:
2023. 02. 09. 22:00–2023. 02. 10. 05:00,
2023. 02. 21. 22:00–2023. 02. 22. 02:00,
2023. 02. 23. 22:00–2023. 02. 24. 03:00.
Ez idő alatt bizonyos szolgáltatásaik nem vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek. Egyáltalán nem fog működni a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online. Az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.