Infotech
A Google nem csak a sajtburgerrel, de a sörrel is hadilábon áll
Jelenleg mindenki a keresőóriáson röhög a neten, mert rossz helyre tették a sajtot a cheeseburger emojiban, de azóta már az is kiderült, hogy nem ez az egyetlen hibájuk.
A tweetáradatot ez a bejegyzés indította a Twitteren, ami felhívta a figyelmet arra, hogy a Google grafikusai lehet, hogy még életükben nem láttak sajtburgert. Egy óvodás is tudja ugyanis, hogy az olvadt sajtnak a húspogácsa tetején a helye, nem alatta:
I think we need to have a discussion about how Google’s burger emoji is placing the cheese underneath the burger, while Apple puts it on top pic.twitter.com/PgXmCkY3Yc
— Thomas Baekdal (@baekdal) 2017. október 28.
Az emoji-ban látható hibát a keresőóriás első embere, Sundar Pichai is elismerte, és viccesen meg is jegyezte, hogy most mindent félre tesznek, és csak ennek a problémának a megoldására koncentrálnak. De lehet, hogy sokkal több dolguk lesz, azóta ugyanis úgy tűnik, nem csak nem esznek burgert, de sörrel sem ápolnak közelebbi viszonyt, az ő emoji-jukban a hab a félig üres pohár tetején lebeg, nem az ital felszínén. Lehet, hogy még most kellene elvinni a grafikusokat egy kajáldába, amíg még nem késő!
Hmmmm, Google, this is not how beer works pic.twitter.com/rLsmThcLKM
— Thomas Fuchs (@thomasfuchs) 2017. október 29.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.