Sorozatok
“Nagyobb, jobb, kevesebb” – Így akar kimászni a Netflix a gödörből
Becslések szerint egyre rosszabb helyzetbe kerül a Netflix, ezért most változtatnak.
2022 első negyedévében 200 ezer előfizetőt vesztett a Netflix. Iparági szakértők szerint ennek az az oka, hogy a sajátgyártású tartalmaik egyre igénytelenebbek. Azt is megbecsülték, hogy a következő negyedévben még kétmillióval csökkenhet az előfizetők száma. A Netflix is látja, hogy gond van, most tájékoztatót tartottak arról, hogy min terveznek változtatni a jövőben – írja az Index.
Az új szlogen: “Nagyobb, jobb, kevesebb”.
A három szó közül a “nagyobb” arra utal, hogy megmaradnak azok a tartalmaik, amelyekben híres holywoodi színészek szerepelnek. A “jobb” azt jelenti, hogy felhúzzák a minőséget, a “kevesebb” meg természetesen azt, hogy mostantól nem lesz annyi tartalom a Netflixen, természetesen azért, hogy legyen pénz nagyobb és jobb produkciókra.
Viszont nem csak az olcsó és gagyi sorozatok és filmek tűnnek el. Megválnak a a legdrágább árkategóriába tartozó szerzői filmektől is, ilyen volt például a Martin Scorsese által rendezett Az ír című film. A Netflix ezt azzal indokolta, hogy túl drága megbízni a világ valamelyik legjobb rendezőjét azzal, hogy csináljon valami olyan filmet, amilyet akar.
Forrás: Leet.hu
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.