Érdekes
Zseniális kutyabarát kampányba kezdett a Spotify Németországban
A cél, hogy minél több kutyust örökbefogadjanak. Az ihletőforrás egy a kutyák és a zene kapcsolatát vizsgáló kutatás volt.
Már a kampány neve is zseniális: Adoptify, ami a streaming szolgáltató nevéből és az adoptálás szóból képzett név. Az egyszerű, rövid és minimalista filmecskékben egy-egy eb szerepel, és az a zene, amit a kutyus szívesen hallgat. Merthogy a kampány arról szól, hogy minden kutya egy egyéniség, akinek saját, egyéni zenei ízlése van. Ezt pedig egy tanulmány állítja, amit a Glasgow-i Egyetem munkatársai készítettek a kutatásaik alapján. Ez a megállapítás pedig annyira bejött a németországi Spotify-nak, hogy szövetkeztek egy állatmenhellyel és az ott lakó kutyusokat szerepeltették cukin szellemes filmjeikben. A szolgáltatót is reklámozza, és adoptálásra is sarkall.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.