Érdekes

30 napja volt, hogy Instagram-influencer legyen: így sikerült

  • Szerző:nuus
  • 2019.11.19 | 14:48

Érdekes kísérletbe kezdett a VICE: megnézték, hogyan lehet a nulláról felépíteni egy vérbeli Instagram-influencert a jól ismert közösségépítő tanácsok segítségével.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

This is a promotional photograph…..stay tuned……………………. #marcalaimo

Sally Sinsation (@sallysinsation) által megosztott bejegyzés,

A feladatra Sally Burtnick riporter vállalkozott, de természetesen alapszabály volt, hogy a VICE több milliós bázisát nem hívhatja segítségül a küldetéshez. A nulláról kell indulnia, mint sallysinsation.

Népszerűséget vizsgáló algoritmusok alapján kiszámította, hogy a legjobb, ha “szexi, cuki, alternatív” gót csaj lesz, amihez beszerezte a kellékeket, és hozzálátott a posztoláshoz, lelkesen hashtagelve a képeket, és – az előírtak szerinti – interakcióba bonyolódva a követőkkel… és a hasonló témákban utazó szaktársakkal.

Kissé frusztráló volt számára, hogy egy hét után még kétszáz követője sem volt, itt döbbent rá arra, hogy nem is olyan egyszerű ez. Elment egy influencer-találkozóra tanácsokat kérni és igazi influencerekkel pózolni, hogy az ő követőjükhöz is eljusson, de nem sokat segített az sem, hogy sokan – határozott kérése ellenére – sallysinsation helyett inkább a VICE Instáját taggelték be.

Sally ezután még két szakértő-influencerrel találkozott, és minden Instagram-klisével megpróbálkozott a cuki kisállattól a bikinis és a szexi fétisruhás fotóig. Néhány perverz persze rákattant, de a követőszám még mindig ezer alatt maradt.

A keményvonalas bikinis kampány kicsit megdobta a projektet: a riporter egy szál bikiniben állt ki az utca közepére egy forgalmas helyen, és táblával a kezében kérte, hogy kövessék az oldalát. Így sikerült végül a kísérletet – erőn felül – 1700 követővel zárnia. Ez még messze van az influencerségtől, de lássuk be, egy hónap alatt nem is olyan rossz teljesítmény.

Akárhogy is, egy dologban minden megkérdezett közösségi-médiaszakértő és sikeres influencer egyetértett: ez a dolog sok-sok befektetett pénz nélkül nem fog menni. Volt, aki elárulta, hogy ő maga több mint 10 ezer dollárt fektetett abba, hogy valódi influencer legyen…

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló