Érdekes
Kínos keresési szokásainkból csinált reklámot az Ikea
„Miért nem ír vissza”, „hogyan osszuk fel a költéseinket a párunkkal”, „túl sokat számítógépezik a fiam” – csak néhány gyöngyszem az Ikea felfrissült kínálatából. A svéd lakberendezési óriás népszerű Google-keresésekre nevezte át a termékeit.
Tanítani lehetne a módszert, amivel az Ikea maximumra pörgette a keresőmotor-optimalizálást. Megnézték, hogy mire gugliznak a legtöbbet a svéd felhasználók, és weboldalukon ezek alapján nevezték át a termékeiket. Persze úgy, hogy mindegyik kötődjön is az adott kereséshez.
Ha valaki bánatában a Google-höz fordul azzal, hogy a srác „nem ír vissza”, akkor az Ikea oldalát dobja fel a kereső, ami felajánl egy telefontöltőt, hogy biztos ne legyél lemerülve, amikor végre jelentkezik a szerelmed.
A „hogyan osszuk meg a költéseinket a partneremmel” keresésre feldobott abakusz számológép is egészen zseniális ötlet.
Arra is van tippjük, hogy mit vegyél fel, ha nem tisztel a családod.
A kampányt kitaláló reklámügynökség ötletét a mindennapi magánéleti gondok befolyásolták, legyenek azok akár tinik frusztrációi, a hűtlenségük miatt idegeskedő férfiak, vagy gyerekeikért aggódó anyukák. Attól zseniális a projekt, hogy egyáltalán nem erőltetett: tényleg sok olyan Ikea-termék van, amire a legkülönbözőbb parákat rá lehet húzni, amelyekre meglepően sokan keresik a megoldást a neten.
Gondoltad volna, hogy sok lány nő panaszkodik arra, hogy több férfit szeretne az életébe? Az Ikea ezt sem kezeli tabuként, nyolc fotó kirakására alkalmas képkeretet kínál.
Ha pedig úgy érzed, eltávolodtatok egymástól a partnereddel, a „Hogyan találjunk újra egymásra” nevű térkép segíthet.
Ha érdekelnek további gigaötletes, magánéleti problémákról elnevezett cuccok az Ikeától és tudsz angolul, akkor böngészheted a cég külön, erre a célra létrehozott honlapját.
(Forrás: Mashable, nyitókép: Ikea)
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.