Vállalatok
A LEGO azért tett zsebre kisebb nyereséget, mert túltolta a kínálatot
Ráadásul nem elég a túltermelés és túlkínálat, de a bevételét a cégnek az is csökkenti, hogy a megmaradt dobozokat leértékelve, vagyis olcsóbban kell eladnia.
A dán játékkészítő cég megosztotta többek között még azt is, hogy bár a LEGO népszerűsége töretlen (sőt, szerintünk a filmek miatt még nőtt is), ez azonban az eladáson nem mutatkozott meg tavaly: mind Európában, mind Észak-Amerikában kevesebb LEGO-t értékesítettek. Azonban annyira mégsem nagy a gond. Bár 2017-ben gyengébben muzsikált a cég, mint egy évvel korábban, az évvége mégis erősnek bizonyult, és rengeteg LEGO-t eladtak, ráadásul az új piacok közül az ázsiai egyre jobb számokat produkál. Vagyis a LEGO vezetése azért nincs elkeseredve: volt ugyan egy kis túltermelés és bevételkiesés is, de hosszú távon a javulásban bíznak, amire terveik is vannak. Ilyen például a produktív globális marketing vagy a kisebb, de hatékonyabb cégszervezés. Mi egyáltalán nem féltjük a LEGO-t.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.