Celeb
Igencsak pénzszaga van az új Kim Kardashian parfümnek
Zéró marketing: csak a közösségi média futtatta fel a Kimoji Hearts nevű termékcsaládot. Négy nap alatt tízmillió dollárt zsebelt be a celebkirálynő - na ez a nem semmi.
Kim Kardashian West nyolcjegyű bevételt produkált alig pár nap alatt, úgy, hogy egy fillért sem költött marketingre.
A celebkirálynő trükkje mindössze annyi volt, hogy feltette a közösségi oldalakra termékét. A szőlőcukorkára emlékeztető dizájnt kapott Kimoji Hearts így is nagyot ment: négy nappal a megjelenése után máris tízmillió dollárt hozott. A kedves vásárlók három illatból választhatnak, melyek megjelölései: Bae, Ride or Die és BFF.
Kim azért csavart annyit a dolgon, hogy kedvelőinek és utálóinak is küldött egy-egy üvegcsét, említi meg a TMZ. Így Taylor Swift, Blac Chyna és Chloe Grace Moretz is gazdagodott egy-egy illattal, és húga, Khloé sem maradt ki a parfüm-szórásból.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.