Motor
Ilyen az amikor koppan az állunk
Nem éri el szárazon a 160 kilót, V4-ese viszont 224 lóerőt tud, itt a Ducati Superleggera V4.
Összesen ötszáz darabot készít a Ducati az új Superleggera V4-ből, rendszámos, utcán is használható változata sem éri el szárazon a 160 kilót, 998 köbcentis V4-ese 224 lóerőt ad le, ám ez a lenyűgöző teljesítmény is fokozható a Racing kitben kínált Akrapovič kipufogórendszerrel
A Racing kittel további majdnem 10 kilót lehet faragni a gépből, így a 152 kilós gép 234 lóerőt tud felszabadítani. Gyakorlatilag egy rendszámos pályamotor, ami közúton is használható. A speciálisan tervezett és kialakított dupla szárnyrendszerének köszönhetően 270 km/órás tempónál akár 490 newtonos erővel szorítja le a motort, ami ennek köszönhetően minden eddiginél stabilabbá teszi. Egyszerűen nem lehet betelni azzal a kecses formatervvel amivel érkezett, keskeny fékek, mindent tekintet vonzó szárnyak, és a gyönyörű hangú Akra kipufogó rendszer.
Azonban az a szerencsés félezer vásárló akinek sikerül beszereznie egyet a Superleggera-ból csatlakozhatnak a Ducati szakembereihez egy pályanapra, és kipróbálhatják azt a futó Panigale V4 R-t amit többek között Dovizioso, Petrucci és Miller is használ a GP-ben. Ez egy olyan extra, amit kevés gyártó lépne meg. Természetesen, nem ezért fogják megvenni a motort akik megveszik, de ilyen apró gesztus biztosan sokat fog dobni a márka megítélésén.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.