Motor
Váltóval érkezik a Kymco villanyrobogója
Az F9 nem csak sportos lett, hanem a kategóriájában egyedülállóan, kétsebességes váltót is kapott.
A robogók unalmasak, szokták mondani. Szerintem nem, mert egy nagyon praktikus városi szaladgálós járműről van szó, és ahogy a mi tesztünkben is mondtam, a jövőt nem lehet megállítani, így a villanymotorokat sem.
Hogy ebben a robogóban mi a szerepe a váltónak, azt nem tudjuk. De a lényeg valószínűleg az lehet, hogy ha megvan a két áttétel, akkor jobb tud lenni a gyorsulás, illetve nagy sebességnél sem lesz egetverően magas a fogyasztása.
Külsőleg meglehetősen impozáns, és elég sportos. Tömege kicsit több mint 100 kiló, teljesítménye 12,5 lóerő, ezáltal nem lesz vezethető B kategóriával Magyarországon, ha érkezik. Egyelőre európai forgalmazásról nincs hír. Ahogy az árról sem.
De nézzük a teljesítményt, a maximális nyomatéka 30 Nm, ami azért egy 250-es motornál lenne megszokott, így a gyorsulással nem lesz gond, ahogy a végsebességgel sem, ami itt 115 km/óra. A hatótáv a tesztek szerint 120 kilométer. Bár, gondolom ezt nem nyélgázon tették meg vele.
Ami jó viszont, hogy az inverter be van építve, így 2 óra alatt tölthető teljesen fel, illetve az autókhoz megszokottan a vázba integrálták, amely egy az, hogy merevíti azt, kettő pedig hogy nem lesz cserélhető!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.