Belföld

Aranybányára bukkant Rogán Cecília: Szinte talicskával tolja haza a pénzt a propaganda-miniszter volt felesége

  • Szerző:nuus
  • 2023.09.15 | 07:18
  • trendindex: 2

Már a kezdetektől aranybánya Rogán Antal propagandaminiszter volt felesége és barátnője, Sarka Kata számára.

Rogán Antal üzletasszonnyá avanzsált exfelesége és társa, Sarka Kata 1,1 milliárd forint osztalékot tudott kivenni cégéből egy üzleti év alatt.

Ezt egy olyan vállalkozással sikerült összehozniuk, aminek 9 alkalmazottja van, éves árbevétele 1,56 milliárd, erre jutó nettó nyeresége pedig 1,36 milliárd forint volt – írja a Telex.

A Top News Hungary Kft. egy online bulvárlap, a TWN (Top World News) kiadásával foglalkozik. A 2018-as alapítású vállalkozás más tevékenységéről nem tudni, de már a kezdetektől aranybánya Rogán Antal propagandaminiszter volt felesége és barátnője, Sarka Kata számára, aki a leginkább NER-es biztonsági cég, a Valton Security tulajdonosának felesége.

A Top News adózott eredménye 2019-ben 151 millió, 2020-ban 561 millió, 2021-ben 1,33 milliárd forint lett, majd ezen a szinten stabilizálódott. A beszámolási határidő után több mint három hónappal feltöltött adatok szerint 2022-ben 1,36 milliárd forint adózott eredményt produkált a cég. A cég bevétele minden évben kevéssel haladta meg a nyereséget. Tavaly minden üzleti tevékenységből befolyt tíz forintból nagyjából kilenc profitként csapódott le.

A Top News Hungary nyereségrátája akármilyen iparágban obszcénnek számítana, de különösen annak tűnik a médiapiacon, amely mostanában nem tartozik a különösebben jövedelmező ágazatok közé. Mármint annak a valódi piacról megélni próbáló része.

A reklámpiaci sikerük már önmagában is üzleti csoda, amit kifejezetten gyatra, online hirdetési piacon fontos mutatószámok mellett hoz a Rogán-Gaál–Sarka páros. Augusztusban napi átlagban 61 ezren nyitották meg az oldalt. Ez felhasználók szintjén a női/bulvármezőny alsó negyedét jelenti.

A TWN-re érkező forgalom több mint 86 százaléka nem direktben akart az oldalra látogatni, hanem valamilyen híraggregátorból, esetleg más lapok cikkeiben elhelyezett linkről jött augusztusban. A fő külső forrás a Kapu.hu és a Hírkereső, – náluk pénzért is lehet elérést vásárolni.

Augusztusban a felhasználók közel 48 százaléka volt 60 év feletti, azaz a hirdetők szempontjából kevésbé fontos felhasználó. Ez a második leggyengébb érték a Kiskegyed után (55 százalék).

A felhasználók átlagban 1 percet és 25 másodpercet töltöttek a portálon. A Telex által vizsgált 11 versenytárs közül messze ez volt a legrosszabb adat, még a hátulról második Ripost is 1 perc 51 másodpercet tud. A 11 elemű mezőnyt egyébként a minőségi, de azért kimondottan nőket célzó WMN nyerte több mint 9 perccel.

Szeptember 12-én a TWN oldalán a következő hirdetésekkel lehetett fixen találkozni:

· a Magyar Turisztika Ügynökség belföldi turizmust népszerűsítő szpotja;

· a MOHU (a Mol hulladékkoncessziós cége) imázskampánya;

· Magyarország kormányának „békepárti” álláspontját sulykoló videója;

· a Tiborcz István cégének többségi tulajdonában álló Gránit Bank reklámja.

Tehát a magyar állam és néhány, hozzá szorosan kapcsolódó szereplő érzi fontosnak, hogy olyan cikkek között jelenjen meg a hirdetése, mint

„Kitálaltak az alkalmazottak: nem mos fogat, nem fürdik ez a 9 sztár – Fotók”

vagy „Megpróbálta 5:20-kor felkelteni a kutyáit a gazdi: amit tettek, azon milliók nevetnek – Videó”


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló