Bulvár
Saját szellentését árulta az influenszer, kórházba került annyira komolyan vette
Nehezen vette a levegőt, és csípő érzést érzett a szíve környékén.
Stephanie Matto egy realityben bukkant fel először, de Instagramon 281 ezer követője lett, amiből már lehet birodalmat építeni. Ahelyett, hogy smink- vagy ruhamárkát alapított volna, úgy döntött, az lesz a legjobb, ha a szellentését árulja üvegekben.

Az influenszer-gazdaságnak van egy olyan, sötét és szerencsére aránylag kicsi szeglete, ahol a tartalomgyártók bizarr dolgokat kínálnak, követőik pedig lelkesen fizetnek azokért.
Mivel a kínálathoz kereslet is társult, ám hasonló módon mint az autógyártásban itt is problémák akadtak, félő volt, hogy finghiány lesz az új chiphiány : olyan kajákat evett, hogy csak na.
Három fehérjeturmixra legurított egy bablevest.
A hatás nem is maradt el, azt hitte, stroke-ja van, mivel nehezen vette a levegőt, és csípő érzést érzett a szíve környékén.
Egy barátja elvitte a kórházba, ahol közölték vele, hogy változtatnia kell étrendjén, és felírtak neki pár gyógyszert.
A vállalkozásának ezzel vége.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.