Bulvár
Itt a lista: ők legértékesebb influenszerek Magyarországon
A Forbes első alkalommal állított össze influenszer-toplistát.
A napokban megjelent listához a szereplők közösségi médiás aktivitását, követőbázisát, potenciális elérését és üzleti tevékenységét (szponzorált tartalmakat, illetve saját termékeket, szolgáltatásokat) is figyelembe vették.
A digitális tartalomgyártókat ezután a SentiOne online médiafigyelő platformmal, a HypeAuditor influenszer-adatbázissal, illetve a magyar influenszerpiaccal foglalkozó szakemberekkel értékelték négy kategóriában.
Mérték a róluk szóló pozitív és negatív tartalmak arányát, de a kommentek milyenségét, interakcióját is. Ezenkívül vizsgálták a személyes és a szponzorált tartalmakra érkező reakciók számának arányát.
Az első helyen a TheVR áll, amely az influenszerpiac csúcsára pörgette a nevét, a megosztóan extravagáns Whisperton pedig az egyik legeredményesebb tartalomgyártó.
Profizmusának – és az évek alatt összegyűjtött követőbázisának köszönhetően került fel Dancsó Péter is a legértékesebb influenszerek listájára. A huszadik helyen szereplő videós követőtábora tíz év folyamatos figyelem után már kevésbé aktív, de igazán nagyot a SentiOne márkaegészség-indexével zuhan:
számításuk szerint a róla születő kommentek és tartalmak csupán egyharmada pozitív.
A teljes, összesített lista itt elérhető.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.