Figyelem!

Elmúltál már 18 éves?

Bulvár

Új szerepben tűnik fel a szupermodell hollywoodi akciófilm-sztár Milla Jovovich

  • Szerző:nuus
  • 2021.11.24 | 11:48

Milla Jovovich új szerepben mutatkozik be a magyar nézőknek, magyar hangja pedig Péterfy Bori.

Idén ősszel Adrien Brody magyarul köszöntötte a nézőket a Johnnie Walker reklámfilmjében. A “The WALKERS” kampány következő fejezetének főszereplője az ukrán származású Milla Jovovich. Az új reklámfilm arra ösztönzi a nézőket, hogy legyenek bátrak, magabiztosak és ne féljenek kilépni a komfortzónájukból.

A mai, soha nem tapasztalt módon változó világunkban fontos, hogy pozitívak tudjunk maradni és bátran haladjunk tovább a saját utunkon

– foglalta össze a sztár a kampány fő üzenetét.

A kihívásokat sikeresen legyőzhetjük, ha bátran továbblépünk, haladunk előre, és ezzel a példamutatással másokat is arra ösztönzünk, hogy ne adják fel. Együtt erősebbek vagyunk.

– fogalmazott a színésznő.

A pörgős és dinamikus reklámfilm több szálon is kapcsolódik Milla Jovovich-hoz: az ő személyes története ihlette az alkotást, a rendezői székben pedig férje, Paul W.S. Anderson ült.

A magyar kampányhoz csatlakozott Péterfy Bori is, aki a reklámfilmben Millát szinkronizálja.

A kitartás mindig eléri a célját, ezért is tartom fontosnak a kampány üzenetét. Örömmel vállaltam el a felkérést, hiszen most mindennél nagyobb szükség van arra, hogy pozitív tettekkel inspiráljuk az embereket

– emeli ki Péterfy Bori, a Johnnie Walker magyar márkanagykövete.

 A karrierem és a magánéletem során mindig erőt merítettem és tanultam a kudarcokból. A legfontosabb, hogy sose mondjunk le magunkról. Ha megtanuljuk megszelídíteni a kudarcot, lesz erőnk felállni és továbbmenni.

Az új kampánnyal a Johnnie Walker célja, hogy reményt és bátorságot adjon az embereknek: lépjenek ki a hétköznapok mókuskerekéből. „Úgy tudunk fejlődni, ha kilépünk a komfortzónánkból, merünk kockáztatni és akár túllépünk saját határainkon – véli Fejes Dóra, a Diageo Johnnie Walker Senior Brand Managere.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
TV
Kiderült – így vesz TV-t a magyar
  • szerző:nuus
  • 2021. 11. 02.