Bulvár
Új szerepben tűnik fel a szupermodell hollywoodi akciófilm-sztár Milla Jovovich
Milla Jovovich új szerepben mutatkozik be a magyar nézőknek, magyar hangja pedig Péterfy Bori.
Idén ősszel Adrien Brody magyarul köszöntötte a nézőket a Johnnie Walker reklámfilmjében. A “The WALKERS” kampány következő fejezetének főszereplője az ukrán származású Milla Jovovich. Az új reklámfilm arra ösztönzi a nézőket, hogy legyenek bátrak, magabiztosak és ne féljenek kilépni a komfortzónájukból.
A mai, soha nem tapasztalt módon változó világunkban fontos, hogy pozitívak tudjunk maradni és bátran haladjunk tovább a saját utunkon
– foglalta össze a sztár a kampány fő üzenetét.
A kihívásokat sikeresen legyőzhetjük, ha bátran továbblépünk, haladunk előre, és ezzel a példamutatással másokat is arra ösztönzünk, hogy ne adják fel. Együtt erősebbek vagyunk.
– fogalmazott a színésznő.
A pörgős és dinamikus reklámfilm több szálon is kapcsolódik Milla Jovovich-hoz: az ő személyes története ihlette az alkotást, a rendezői székben pedig férje, Paul W.S. Anderson ült.
A magyar kampányhoz csatlakozott Péterfy Bori is, aki a reklámfilmben Millát szinkronizálja.
A kitartás mindig eléri a célját, ezért is tartom fontosnak a kampány üzenetét. Örömmel vállaltam el a felkérést, hiszen most mindennél nagyobb szükség van arra, hogy pozitív tettekkel inspiráljuk az embereket
– emeli ki Péterfy Bori, a Johnnie Walker magyar márkanagykövete.
A karrierem és a magánéletem során mindig erőt merítettem és tanultam a kudarcokból. A legfontosabb, hogy sose mondjunk le magunkról. Ha megtanuljuk megszelídíteni a kudarcot, lesz erőnk felállni és továbbmenni.
Az új kampánnyal a Johnnie Walker célja, hogy reményt és bátorságot adjon az embereknek: lépjenek ki a hétköznapok mókuskerekéből. „Úgy tudunk fejlődni, ha kilépünk a komfortzónánkból, merünk kockáztatni és akár túllépünk saját határainkon – véli Fejes Dóra, a Diageo Johnnie Walker Senior Brand Managere.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.