Életmód
Berobbant a marketing-bomba: Zsozé atya és az NBER energiaital hozta a LEET gyémánt díját
A marketing gyémánt díjas lett a LEET GAMING Kft, a marketing.hu Katona Boldizsárt, a cég kreatív igazgatóját kérdezte az elmúlt két év szakmai kihívásairól és a jövő trendjeiről.
Az elmúlt 2 év jelentős kihívások elé állította a vállalatokat. De a Leet mindig a legnagyobb erősségének tartotta a rugalmasságot, így friss cég létükre is sikerült megugraniuk a covid tartotta lécet, és piacvezető pozícióban landoltak az elmúlt pár év alatt.
Friss cégként a legnagyobb kihívás számukra a kockázatvállalás volt. A legnagyobb projektjüknek az NBER energiaitalnak piaci tudás nélkül kellett nekiugraniuk, és habár végeztek kutatásokat a célközönségben, félő volt, hogy körberöhögi az influenszerre épített termék koncepciót a szakma és a célközönség is.
Szerencsére hatalmas sikert arattunk, de volt pár álmatlan éjszakánk a döntés meghozatal előtt.
– mondta el a lapnak. Ezzel összefüggésben a tavalyi év projektjeiből az NBER energiaitalra a legbüszkébbek.
Az elmúlt év legfontosabb mérföldkövei a márka életében:
- Előrendelési időszakban több mint 10.000 online rendelés érkezett be (kizárólag tálcás mennyiség)
- Országjárást szerveztek, ami összesen 9 állomást foglalt magába, helyszínenként átlagosan 800 látogatóval
- A Budapest Park-ban megrendezésre került a Zsiziland Fesztivál, ami a Pandémia és a rövid jegyértékesítés ellenére több mint 1000 főt mozgatott meg
- Megnyitották az NBER Bárt, ami azóta is töretlen népszerűségnek örvend
- Kiadásra került Zsozéatya első videóklippje Pixával közösen, ami több mint 3 millió megtekintésnél tart:
A cég közben igyekszik konstans együtt változni a piaccal és folyamatosan tanulni. Annak ellenére, hogy ügynökségük még csak egy tucat kampányt tudhat magáénak, de a mostani díj egy imagas szintű visszaigazolás.
Forrás: Marketing.hu
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.