Divat
Így debütált Justin Bieber a saját divatmárkájával
Az ifjú deszkások hordjanak bő testszínű holmikat, belül furcsa üzenetekkel.
Ami Kanye Westnek a Yeezy, az lehet a Drew a kanadai énekesnek: Justin Bieber nemrégiben gondolt egyet, és az alábbi módon bővítette profilját.
Ruhaipari céget gründolt, melyet középső neve után keresztelt Drew névre. Kész csoda, hogy eddig várt: A-kategóriás popsztárok saját cuccok nélkül már szinte nem is léteznek.
Lassan egy éve már, hogy mocorgott a terv a 24 éves énekes fejében, és a debütáló kollekciót elnézve, nem erőltette meg túlzottan magát.
Saját túlméretezett deszkás stílusát némileg Yeezy-sítette, ami a bőrszínű árnyalatok és emotikonok favorizálásában is eléggé kiütközik.
Ami viszont dicséretes, hogy
etikusan készülnek
a limitált példányszámú termékek, méghozzá Los Angelesben. Egy pólóhoz már potom 48 dollárért hozzájuthatunk, egy nadrág pedig 148 dollár körül kóstál. Uniszex, lezser darabokról beszélünk, melyek szándékosan oversize terjedelműek.
Áll-leejtő újdonságról szó sincs, egyik cucc esetében sem, de ha felidézzük, hogy 2016-ban milyen gyümölcsöző együttműködést kötött Bieber és Jerry Lorenzo, akkor most sem kell félteni a befektetett energiát.
View this post on Instagram
A tinik tömegei fognak ráugrani a bizarr szettekre, főleg hogy a termékismertető elég izgalmasan sikerült. Informatív leírás helyet olyan fura fejtörőket kapunk, mint például:
Új-Zélandnak hivatalos varázslója van.
Az amerikaiak hét százaléka hiszi, hogy a csokis tej a barna bocikból jön.
Egy japán szigeten csak nyulak élnek.
A jegesmedve 86 pingvint képes megenni egy ültő helyében.
Angliában az összes hattyú a Királynőt illeti.
A tényszerűség ellenőrzését inkább a kedves vásárlóra/olvasóra bízná a Fashionista.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.