Külföld

Betiltják a gyorskaja és cukros üdítő hirdetéseket Londonban

  • Szerző:nuus
  • 2018.11.26 | 18:45

123rf.com

Száműzik az egészségtelen ételeket, cukros üdítőitalokat, édességeket és sós rágcsálnivalókat népszerűsítő reklámokat a londoni tömegközlekedési hálózatból a gyerekek elhízása elleni harc jegyében.

A londoni tömegközlekedést irányító városházi szervezet és a brit főváros polgármestere, Sadiq Khan a múlt hét végén jelentette be a korlátozást, amelynek értelmében az élelmiszer- és italgyártók jövő februártól már csak “az egészségesebb termékeiket” hirdethetik a megállókban és a tömegközeledési eszközökön.

“A Transport for London hálózatán naponta 30 millió utat tesznek meg az emberek, ami azt jelenti, hogy az itteni hirdetési pontok óriási lehetőséget jelentenek a tápláló ételek és az egészséges életmód népszerűsítésére mind a gyerekek, mind a családtagjaik, gondviselőik körében”

– fogalmazott a szervezet.

A TfL szerint “egyre több bizonyíték” támasztja alá, hogy a kevésbé egészséges ételek reklámjainak való kitettség növeli a túlsúly és az elhízás kockázatát a gyerekeknél.

A bejelentést megelőzően egy felmérésből kiderült, hogy a londoniak 82 százaléka támogatja a korlátozást.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló