Vizuál

Szivárvány-őrület: állatok, tájak és emberek a szivárvány színeiben

  • Szerző:nuus
  • 2020.02.07 | 08:18

Ramzy Masri brooklyni művész él-hal a színekért, és amit lát, azt azonnal színesebbé teszi.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

🚨Caption contest! 🚨 Reply below with your submission and I’ll announce the winner on my stories tomorrow.

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Yes, you guessed it. This is where gay baptisms happen. 🌈 #spectrumedit of the always magical @asenseofhuber

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Trying to keep my mom’s back in tact 😅

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

2020 Forecast: More rainbows ✨🌈

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Cozy up to the ones you love ❄️

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Make the Yuletide gay 🌈✨#spectrumedit of the incredible @ananewyork

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

#BrandPartner “Do the best you can until you know better. Then when you know better, do better.” — Maya Angelou. I learned a lot this year about how companies can support the LGBTQIA+ community during pride season. There’s been so much discussion about how pride has become corporatized, another hashtag holiday on a marketing calendar. Gay twitter has torn apart pride campaigns, criticizing them for being lazy, opportunistic, overly centered on the pride flag, or insensitive. While I agree with some of these sentiments, I wonder if call-out culture is dulling the potential progress we can make with culture and brands alike. Brands are platforms, and the decision to use them to affect change or raise money for LGBTQIA+ non-profits is real visibility and impact that we should support. For example, @Listerine and the #CareWithPride initiative have raised over $1 million for LGBTQIA+ non-profits like PFLAG, The Trevor Project, and The Family Equality Council. The missions of these organizations help everyday LGBTQIA+ people throughout the world in real ways. Like helping eager dads adopt kids, building community with the parents of other lesbians, and providing critical counseling for suicidal queer teens. I’m proud to partner with #CareWithPride to shed light on the good work they’re doing for our community, even beyond pride month. Every day is a pride march and the more boots (or heels😉) on the ground the better.

Ramzy Masri (@space.ram) által megosztott bejegyzés,

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló