Vizuál

Céges szuperhősök, akik nem mentik meg a világot, csak el akarnak adni valamit  

  • Szerző:nuus
  • 2017.08.23 | 06:46

Az elmúlt napokban két cég is kitalálta, hogy szuperhőst választ saját kabalafigurájának. Az egyiknek bejött, a másiknak nem. Mi jöhet még Android Oreo és Trackman után?

A Google legújabb operációs rendszerét, az Android 8.0 Oreót a már-már hisztérikusan várt amerikai napfogyatkozás napján jelentették be, nem is akárhogy: a mobiltelefonos oprendszer kabalafigurája egy Oreo kekszből formázott szuperhős lett.

Would you look at the time? Time to celebrate #AndroidOreo

Android (@android) által megosztott bejegyzés,


A legújabb Android beharangozó kampányában és animációs klipjében feltűnt igazságosztó neve egyszerűen csak Oreo, és nem Oreoman, mint az általában a szuperhősöknél szokott lenni. Ő nem egy tipikus hőstípus: nem kapja el a felhőkarcolóról lezuhant nőket, nem állítja meg a leszakadt hídról a folyóba tartó buszokat, és nem él kettős életet: egyszerűen csak azt a célt szolgálja, hogy népszerűsítse az Android legfrissebb kiadását, amely a Google szerint az eddigi leggyorsabb és legokosabb verziója a mobilos rendszereknek. Az Android O már letölthető a Google Nexus és Pixel mobilokra, és elég sok újdonsággal rendelkezik:
<ul

  • van benne kép a képben megjelenítés (ha például használunk egy alkalmazást, és közben egy másikat is szeretnénk, nem kell bezárni az egyik appot)
  • automatikus kitöltés a jelszavak esetében
  • az üzemideje is jobb, mert az Oreo szigorúbban korlátozza a háttérben futó appok aktivitását.
  • az appokat telepítés nélkül is lehet futtatni
  • 60 új emoji is érkezett az új Androiddal

Néhány nappal ezelőtt a MÁV a Facebook-oldaluk követőinek írt ki egy pályázatot, hogy megtalálja a cég közösségi odlalának kabalafiguráját, ám végül a győztes pályázó, Trackman (azaz Vágányember) elég hamar eltűnt a süllyesztőben: a kommentekre és a visszajelzésekre hivatkozva a vállalat végül visszavonta az egész kiírást, és Vágányember is visszavonult.

#boldog #trackman #vágányember #heaven #rip

@_szarvas_ által megosztott bejegyzés,


Ha a jövőben ez lesz a trend, és a a cégek marketingesei ezentúl csak héroszokat választanak kabalának, hogy reklámozzák saját magukat, eljátszottunk a gondolattal, hogy melyik terméknek vagy vállalatnak milyen szuperhős állna jól. Íme néhány példa, a sort természetesen lehet folytatni:

MOL – Gázember

Nike – Running Man

Candy Crush Saga – Candy Man

Women’Secret – Secret Woman

iPhone 8 – Apple Juice


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló