Tech

Óriási reklámfelületté válhat a Youtube

Tervezik a funkciót, amivel egyből a Youtube-on lehet megvenni a videóban látható dolgokat.

Az Instagramon láttunk már ilyet: a képeken, sztorikon kis pöttyök jelennek meg, amelyekre kattintva megjelenik egy árcédula, ami egyből a vásárlásra vezet. Ezt tervezik a Youtube-on is, már meg is kérték a videósokat, hogy jelöljék meg a videóikban látható termékeket, ingóságokat – számolt be elsőként a Bloomberg.

Ezek a jelölések a Google rendszerébe kerülnek elemzésre, illetve segít a nézőnek abban, hogy eljusson a kiválasztott termékhez, legyen az ruha, monitor, vagy épp karóra. A Bloomberg forrása szerint az a cél, hogy a Youtube egy hatalmas katalógussá váljon, ahol egyből vásárolni is lehet. Ebben úgy fest, hogy a Shopify segít nekik, akiknek van tapasztalatuk webshopfejlesztésben.

A Youtube szóvivője megerősítette, hogy valóban tesztelnek ilyesmit

A videósok maguk választhatják ki, hogy mely termékeket jelölik meg a videóban. Egyelőre kísérleteznek vele, így csak a Youtube Premium felhasználók találkozhatnak majd az árcédulákkal, ugyanis az újdonságokat a fizetős felhasználókkal teszteltetik.

Ennek több szinten is van pénzügyi vonatkozása. Még hatékonyabban reklámozhatnak az influencerek, youtuberek, így több szponzorált tartalmuk születhet a nagyobb hatásfok miatt. Ezen túl pedig a Google jutalékot szedhet az eladott termékek után, ennek a részleteiről viszont még nincs információ.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló