Fintech

Egy vállalkozás, ahol magadra kell tetoválnod a cég logóját

  • Szerző:nuus
  • 2018.03.11 | 08:18

Dolgoznál olyan cégnél, ahol katonai fegyelem van? És ilyen elvárások?

Mázli, hogy nem a cégnevet kell felvarratni, mert az egyszer már megváltozott (Forrás: Kasasa)

Nem egyszerűen katonásra szervezte a vállalkozását Gabe Krajicek. Még katona is van a felsővezetők között.

Figyelem, beugratós kérdés következik. Mennyire szereted a munkahelyedet? Mondom a válaszlehetőségeket is: annyira, hogy bevállalnék érte egy tetkót is vagy annyira azért nem, hogy tetováltassak magamra logót. Hogy ennek mi a köze a fintechhez? Az austini alapítású, a hadsereg által ihletett Kasasánál az kerül a menőségi lista csúcsára, aki a tetkót is vállalja.

Gabe Krajiceket zavarta, hogy miután elhagyta a cégét az általa épített céges kultúra gyorsan összeomlott - kezdődik a The American Banker fura cikke. Krajicek személyes kudarcnak élte meg, hogy nem sikerült elég tartós kultúrát kialakítania. Emiatt a következő cégében egy tartós, bizonyított modellt keresett. Ezt az Egyesült Államok hadseregében találta meg.

Én csak egy üzleti fickó vagyok, nincs katonai hátterem, de csodálom a seregben, hogy képesek kohéziót teremteni.

A vezető azt akarta elérni, hogy olyan szenvedély, kötelesség- és fontosságtudat legyen az emberekben, mint a tengerentúli küldetésen lévő katonákban. Valahol érhető persze, hogy egy takarékszövetkezeteknek és közösségi bankoknak nyújtott felmárkázható folyószámla és megtakarítási számla kevesebb szenvedélyt ébreszt az emberekben, mint Amerika védelme. Krajicek ettől függetlenül nekilátott a magának kitűzött feladatnak.

Nyugi, tüzérségük még nincs

A céghez jelentkezők orientációs tréningjük során egy egynapos war college nevű rendezvényen is részt vesznek. Itt a cég alapértékeiről van szó, illetve szembesülnek azzal, hogy a Kasasa mottója az a három szó, hogy "Megnyerni a háborút." A tréning végével spártaivá avatják őket.

A katonásdi nem ér véget itt. A jól teljesítő alkalmazottak a katonai hagyományoknak megfelelően emlékérmét kapnak a főnökeiktől. Igazgatóhelyettesnek pedig sikerült rekrutálni egy korábbi Rangert. Ezek után az már apróság, hogy a cég logója katonai felvarróra emlékeztet, és alapértékek vannak ráhímezve illetve ráírva. A Kasasa pedig kétezer dolláros bónuszt fizet bárkinek, aki hajlandó magára tetováltatni a logót. Egyelőre a dolgozók közül harminc - azaz a cég tíz százaléka - fogta szaván a vezetőt.

Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Hogy tetszett? Regisztrálj, és csak azt kapod, ami igazán érdekel!
Belföld
Külföld
Bulvár
Tech
Tudomány
Lepj meg!

Belépve nem neked kell a hírek után menned!*

*Hiszen a hírfolyamodba viszi a folyamatosan tanuló algoritmusunk Regisztrálok!
Még többet innen:
Nuus
Tetszett a cikk?

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
A következő cikkek betöltése folyamatban...