Infotech

Itt az ízléselemző app, Leo DiCaprio és Elton John már tett bele pénzt

  • Szerző:nuus
  • 2017.07.17 | 07:46

A jövőben Mesterséges Intelligencia fogja tesztelni az ízlésed. Ja, bocs, már most is működik.

Az önmagát “kulturális mesterséges intelligencia-adatplatformként” meghatározó Qloo újabb 6 és fél millió dollárt gyűjtött be Elton Johntól és az AXA Strategic Venturestől.

Igen, az az Elton John, akinek többek közt a Candle in the wind és a Can you feel the love tonight slágereit köszönheti az emberiség. Elton John, akinek az ízlése minimum extravagáns, ha csak a zakóit nézzük, és hol vagyunk akkor még a cipőitől vagy a kalapjaitól. Mindenesetre nem ő az első nagy név, aki így tett,

Leonardo DiCaprio és a Starwood Hotels alapítója, Barry Sternlicht is benne volt a Qloo tavalyi, összesen 4 és fél millióval nőtt befektetéseiben.

via GIPHY

A Qloo nyilvános adatokat elemez, és próbál összefüggést találni a fogyasztó zenei, irodalmi, kulináris, tévés, mozis és általában bármiféle ízlésében. Bár az app ingyen letölthető, a cég jelenleg azzal próbálkozik, hogy pénzért adja tovább az adatokat másoknak, így pl. segíthet megtalálni a közös halmazt két focicsapat szurkolói közt, hogy a marketing kellően testre szabhassa a reklámot a meccs szüneteiben. A Qloo állítólag már 750 millió ilyen korrelációt fedezett fel.

“Nagy várakozásokkal tekintünk a Qloo kulturális MI-je elé” – nyilatkozta Sir Elton. “A Rocket Entertainmentnél [John zenecége] hasznos eszköz volt minden együttműködésnél. A szórakoztatóipar meghatározó tényezője lehet az elkövetkezendő években.”

Nyitókép: Getty Images /  Ian Gavan / Stringer


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Külföld
Meghalt Derrick felügyelő társa
  • szerző:nuus
  • 2024. 03. 25.