Infotech

Billeg a Snapchat, ezért most ők másolták a Facebookot

  • Szerző:nuus
  • 2017.08.05 | 20:32

A tőzsdén süllyed a Snap, most ők nyúlnak a Facebooktól, és úgy tűnik sikerrel.

Amikor a tőzsdére került a Snap többen mondták, hogy ez bizony kemény menet lesz, a Facebook is megérezte a negyedéves jelentések szigorát az elején. Most ugyanez volt a helyzet, nem nőttek a hirdetési bevételek, nem láttak a befeketetők biztos terveket arra, hogyan fognak növekedni a Snapchat bevételei.

A megoldás a nyúlás lett, bár mi megértőek vagyunk, van abban valami betyáros, hogy pont egy évvel azután, hogy a Facebook kegyetlenül lenyúlta a Snap legjobb fícsöreit, kijöttek egy echte facebookos ötlettel.  Egy éve az Instára és a Facebookra, a Storiest nyúlta le a Zuckerberg birodalom, meg a filtereket és maszkokat a képkezelésnél. Most a hirdetéskezelést vette át a Snap a Facebooktól.

No Title

No Description

A Snapchat elég nagy bajban van, lejtmenetben a tőzsdén, és nem látszik, hogy mivel tudná növelni a bevételeit a Facebook-Google hirdetési világának nyomasztó fölénye mellett. A most bevezetett Power Editor nagy, komoly reklám kampányokat bonyolító ügynökségeknek és cégeknek szól.

A Snap májusban kihozta a hirdetési felület kezelőjét, amin bármilyen kisvállalkozás tud hirdetni, sőt egy hirdetés videó kezelőt is a Snap Publishert, de a nagy cégeknek ez kevés, mert ők rengeteg pontosan célzott hirdetést akarnak kezelni. Erre lesz alkalmas a Power Editor, amivel rengeteg mutációt lehet készíteni egyetlen kampányból a különböző célcsoportoknak, a felhasználói statisztikákat használhatják a tömeges kampányok tervezéséhez, és az eredményeket el is lehet menteni, a következő kampányok előtt pedig elővenni és elemezni. A kikerülést pedig automitzálhatod, ami tömeges kampánynál elég nagy áldás. Na, éppen ilyen a Facebook Power Editorja is, amit 2011-ben tett elérhetővé a nagy hirdetői számára.

A Snapchat pofátlansága egyelőre sikeresnek látszik, a befeketetők megnyugodtak, a részvények ára emelkedni fog, hiszen a hírre Martin Sorrell a világ legnagyobb hirdetési ügynökségének, a WPP-nek az igazgatója azt nyilatkozta a Techcrunch szerint, hogy a tavalyi 100 millió dollár helyett, idén a dupláját, 200 millió dollárt terveznek elkölteni a Snapchaten. Mondjuk a Facebookon kétmilliárd dollárt költöttek, szóval van hová fejlődnie a Snapnek.

Nyitókép: Pixabay.com CC0


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló