Infotech
Bocs, de ez 2016: Jézusnál is népszerűbbek a mémek
„Keressetek és találtok” – ez igaz a neten is, ahol úgy látszik, a mémekre fogékonyabb a júzer.

Jézus szavai érvényesek és a gyakorlatban alkalmazhatóak a web világára is. 2,2 milliárd személy vallja magát kereszténynek világszerte, ami nem éppen „keskeny ösvény”, viszont a mémek úgy tűnik, még több hívet mozgatnak meg a virtuális közegben. Legalábbis Dominik Vincent Salonen, azaz Kuwaddo észrevette, és posztolta a grafikont, mely alátámasztja az ezt tartalmazó adatokat. A beírt szavak közül, amelyek az embereket foglalkoztatják, a „mém” mostanában jobban teljesít, mint „Jézus” – hozza a The Next Web is. Azt persze nem tudhatjuk, hogy a mémek közül mennyi foglalkozik Jézussal.
Az elmúlt 5 évre alapozott Google statisztika eredménye nyilván nem szentírás, de a napi 3,5 milliárd keresést lefuttató motor alapján a Google Trend komoly referencia a felhasználók érdeklődési köréről.
Az a kimutatásból kiugrik, hogy a húsvéti napokban a legerősebb a Megváltó iránti fogékonyság. A fordulópont idén augusztus utolsó napjaiban (21-27. közt) volt, jövőre pedig előfordulhat, hogy a mémek végérvényesen átveszik a vezetést. Jézus behozhatatlan előnye, hogy offline is elérhető, ahogy a Máté evangéliumában mondja:
én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.