A NASA tudósának kezd elege lenni az összeesküvés elméletekből

• 2017.11.20 | 19:22

David Morrison egy igazi NASA tudós, aki igazi bolygókat tanulmányoz, igazi felfedezéseket tesz a világűrben, és igazán elege van abból, hogy havonta megjelenik egy alaptalan teória, amikkel kapcsolatban a NASA-nak küldenek értelmetlen e-maileket.

A teóriák központjában legtöbbször az X-bolygó, vagy a Nibiru áll, ez állítólag egy fekete csillag, ami előbb-utóbb el fogja pusztítani a Földet, legalábbis a teóriagyártók szerint. Mondjuk szerintük már párszor meg kellett volna semmisülnie a Földnek, egészen pontosan 2003-ban, 2012-ben, aztán most szeptemberben és októberben is. A legújabb fejlemény, hogy most vasárnap is várható egy katasztrófa.

Az egész világvége para már annyira súlyos, hogy a NASA levelek százait kapja, és nem győzi nyugtatni a megrémült embereket.

Nincs ilyen bolygó, soha nem is volt, és valószínűleg soha nem is lesz.

Nyilatkozta Morrison, aki naponta legalább egy aggódó e-mailt kap a közelgő világvégéről, ezek általában így néznek ki:

Nagyon rémült vagyok és nem tudok aludni, és nem akarok meghalni.

Ha a NASA elutasítja az X-bolygó létezését, biztosan létezik. Ne hazudj!

Most szombaton vége lesz a világnak, menjek be dolgozni, vagy maradjak otthon a családommal?

És ez csak pár példa a rengeteg értelmetlen e-mailből. Morrison szerint az a legnagyobb probléma, hogy az emberek egy logikátlan dologra keresnek logikus választ. Nem értik, hogy semmilyen bizonyíték nincs az X-bolygó létezésére. Sajnos a teóriagyártók hírei túl gyorsan terjednek az interneten, és úgy néz ki, hogy David Morrison videóit elég kevesen találják meg. Pedig ezekben már sokszor elmagyarázta, hogy semmilyen szupercsillag nem jelent ránk veszélyt.