Üzlet

Beckhamék már 20 éve az életünk részei, híresebbek lettek a Persil mosópornál

  • Szerző:nuus
  • 2019.04.18 | 12:18

Mit nem adott még el a brit sztárpár a jól csengő név alatt?

Victoria Beckhamről nem mondható, hogy ő lett volna a legfeltűnőbb Spice Girl – sem énektudása, sem táncos teljesítménye nem jogosította fel ilyesmire. David Beckhamnél is hordott már a hátán a föld tehetségesebb lábú Machester United-mezes focistát. Ezt egykori menedzsere, Alex Ferguson is aláírja, aki egyszer listázta a világszínvonalú játékosokat, akikkel eddig dolgozott, és valahogyan kifelejtette a szőke sármőr nevét.

Viszont a házaspár sorsa úgy alakult, hogy együtt diadalt diadalra halmoztak. 1999-ben esküdtek meg, és kemény munkával, illetve ügyes stratégiai húzásokkal egyre magasabbra is jutottak. 2001-ben írta azt Posh Spice, hogy olyan híres akar lenni, mint a Persil automata mosószer.

És vágya szép lassan teljesült is – minden háztartásba eljutott a Beckham név, és olyan szinten az emberek mindennapjainak része lett, mint a reggeli müzli. A dicsőség viszont hamar elszáll, ha nincs utánpótlás – de a pár erről is folyamatosan gondoskodik. Júliusban lesz 20 éve a menyegzőjüknek, aminek a kizárólagos beszámolóját is ügyesen eladták, méghozzá az OK! magazin számára.

A feleségem egy focis matricaalbumból tépett ki, én őt a tévéből néztem ki magamnak.

nyilatkozta David, aki ’97-ben találkozott először személyesen kiszemeltjével. Az első két közös év az első gyerkőcöt is meghozta: Brooklyn személyében.

A Brand Beckham

egyik korai titka az lehetett, hogy ők voltak az a celeb-pár, akik mindenhez hozzá tudtak szólni.

 

View this post on Instagram

 

25 years of Predator ?? @adidasfootball @zidane

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

Nem volt újság, ami ne szerepeltette volna őket – véli Andy Milligan. A Brand It Like Beckham című könyv szerzője szerint az időzítés is tökéletes volt: a foci akkor vált az egyik fő szórakozási forrássá.

Victoria pedig a megújulás királynőjévé avanzsált: szép sorban felfedezte magában a designert, a gyerekruha-tervezőt, és mindig alkalmazta a friss technológiákat.

fogalmazza meg Hattie Brett, a Grazia magazin részéről. David neve alatt számos licensz és szponzori megállapodás jött létre, amik szépen beértek: a múlt hónapban léptek be hivatalosan is a dollármilliárdosok klubjába.

 

View this post on Instagram

 

Happy birthday to my big boy… The most amazing character and smile.. I love you little man @cruzbeckham

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

Órák, nadrágok, whiskey és bőrápoló termékek is vastagon fialnak a 2013 óta nyugalmazott státuszban lévő focistának. A neje 2008 óta bejegyzett divatcége is alakul, persze nem olyan mértékben kapkodják termékeit, mint a Kardashian-klán cuccait.

A Beckham egy jól csengő brit márka az üzleti világban. A lényege a szellemi tulajdon, nem pedig az export.

summázza Milligan.

Az újítás, aminek mindent köszönhetnek, az az, hogy egy személy maga is lehet brand, a mainstream kultúra berkein belül. Az Instagramon csúcsra jár a magát művészeti alkotásként prezentáló Y-generáció, akik idealizált fotóikkal árasztják el a netet. A profi influenszerek viszont brand menedzsert bérelnek, aki garantálja a róluk kialakult, eladható képet. A Z-generáció tagjainak pedig már munkaköri kötelességük, hogy piacképes profillal rendelkezzenek, ha szabadúszóként szeretnék a kenyerüket keresni.

 

View this post on Instagram

 

Pleasure working alongside @almayassabnthamad I was so happy to be part of such an incredible initiative @fashiontrustarabia ?? x VB

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

A márka az a személyes rész, amihez érzelmileg tudunk kapcsolódni, mert emberi minőséget visz az üzlet világába. Mindenki egyéni arculatot szeretne, amiről könnyen beazonosítható a terméke.

Emberek vesznek embereket. Tök mindegy, hogyan végzed a munkád, ha személyesen nem tudod eladni magad nekem. Ha nem tetszel, vagy nem bízok benned, akkor nem fog működni.

avat be Jennifer Holloway. A márka-szakértő szerint a személyes brandhez kell egy „valami”, amiben jó vagy, profi és megbízható; és egy „valaki” is, ahol megjelenik a csakis rád jellemző minőség. Az első benyomás irtó fontos, és hogy egyáltalán észrevegyék, miben is utazol. A minőségből sem engedhetünk, mert azzal a vevők bizalmát kockáztatnánk. Egy fontos logóért sokat fizetnek, amiért cserébe kiváló árut várnak – lehetőleg prémium áron.

Az önmagukat menedzselő, fiatal szabadúszók több lábon is kell, hogy álljanak – ez a függetlenség ára. Számos területen kell egyszerre jelen lenni, különböző felkéréseknek eleget tenni. Kreativitás, optimizmus, friss szellem, együttérzés és kalandvágy is szükségeltetik ahhoz, hogy a Beckhamek nyomába lépjen valaki.

 

Hibázni nem szabad – ha előnytelen dolgot posztol valaki, vagy kiderül róla ilyesmi, akkor hamar elveszítheti a bázisát.  Sőt, még fenyegetéseket is kaphat, akár karaktergyilkosságként is végződhet a sorsa a közösségi oldalakon.

 

Beckhamékről is röppent már fel, hogy válnak – családilag és anyagilag sem mindegy, hogy Davidről az terjed-e el, hogy egy szoknyapecér, vagy pedig hogy jó apa és férj. A Persil mosószernek nincsenek érzései, de Victoriának bizony vannak. Ki is éghet a sztárpár, vagy jöhet még olyan fordulat, ami felborítja a családi idillt, fogalmaz a Guardian.


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló