Üzlet
A Poundland meglépi a Twin Peaks és a Toblerone kombóját
A brit „százforintos” üzletlánc bravúrosan koppintotta le mindkét brandet. Így édes az előre menekülés a Brexit miatt kialakult helyzetből.
Új édességgel bővül jövő héttől Anglia népszerű, pénztárca kímélő bolthálózata, melyről a Telegaph számol be. Az 1 fontba (350 Ft) kerülő csokoládé szelet megszólalásig emlékeztet a Toblerone termékére. Ez utóbbi gyártója, a Mondelez International, aki egyébként a Cadbury márka előállítója is, erős kritikákat kapott, amikor ritkította a csoki csúcsait. Tagadták, hogy az alapanyag spórolásának az oka a Brexit volna.
Erre a vonatra szállt fel a Poundand, aki nemsokára saját verzióval áll elő: a Twin Peaks fantázianevet viselő termék július elején fog forgalomba kerülni, és ikercsúcsai lesznek. A kereskedelmi igazgató, Barry Williams így indokolta az új finomság bevezetését:
A vásárlóink figyelmét nem kerülte el a kedvezőtlen változás, és ez a legutóbbi karácsonyi eladásokban is jelentkezett. Ezért készítettük el az egyfontos verzióját a korábbi kedvencnek. Ideális méretben és ízvilággal, ahol minden csúcs a helyén van.
Nem David Lynch újraindult sorozata volt a fő inspiráció a Birminghamben gyártandó új csokihoz, hanem a shropshire-i Wrekin Hill dupla csúcsa.
A Mondelez cég egyelőre nem kommentálta a konkurencia lépését.
Annak idején, mikor saját terméküket átalakították, azt közölték Facebookon, hogy aközött kellett választaniuk, hogy a formát vagy az árat módosítsák.
Hello? Is it Toblerone you’re looking for? Chocify a Lionel Richie song for your chance to win #TobleroneTuesday pic.twitter.com/2qZFGdKyD5
— Toblerone (@Toblerone) June 20, 2017
A fotók láttán érdemes angliai ismerőseinkkel hozatni az új nyalánkságból:
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.