Vállalatok

A mosószergyártó szerint a terméküket megevő tinik simán hülyék

  • Szerző:nuus
  • 2018.01.24 | 10:13

A P&G nem tehet arról, ha valaki a színes-szagos kapszuláit a szájába veszi.

Már egyszer nekiugrottunk a kérdésnek, mi vesz rá fiatalokat arra, hogy a kisadagos Tide mosószert a szájukba vegyék. Volt is pár elméletünk a bizarr kihívásra, de ezek úgy látszik a gyártó céget hidegen hagyják, mert hamar el is határolódott mások hülyeségétől.

❤??

A post shared by @ earthbbyy on

A Procter & Gamble színes cukorkára emlékeztető, ám mérgező termékét ajkukhoz érintő, vagy akár evést is imitáló tinik nihilista vicce elég veszélyes játék, akárcsak a tavaly nyáron körbement textilfehérítő-ivás. A multicég első embere egy blogbejegyzést szentelt az új őrületnek, miszerint nekik esélyük sincs megállítani ezt az eszement kihívást.

Számunkra az a legfontosabb, hogy a vásárlóink biztonságáról gondoskodjunk, ez mindennek az alapja a P&G-nél. De hiába alkalmazzuk a legszigorúbb előírásokat és sztenderdeket: a figyelmeztető címkék és feliratok nem tudnak versenyre kelni azzal, ha valakiket a gyenge ítélőképesség vagy a figyelem felkeltése iránti vágy vesz rá arra, hogy nem rendeltetésszerűen használják termékünket.

írja David Taylor.

Itt van a kutya elásva. Még 1982-ben történt, hogy egy illető elkezdett babrálni a Tylenol flakonokkal Chicagolandben: cianidot tett a termékekbe. Heten meghaltak, ekkor a gyártó, a Johnson & Johnson rákényszerült, hogy biztonsági kupakkal lássa el a flakonokat. Viszont a Tide kapszulákhoz bárki, bármikor hozzáférhet, pedig ez a cég sem szeretné, ha halálos áldozatokat szedne az új mánia.

Az egész jelenség arra mutat rá a Gizmodo szerint, milyen beteg világban élünk: egy közösségi oldalas bejegyzés tényleg megér annyit egy tininek, hogy kis híján megmérgezze magát?

A P&G vezérigazgatójaként biztosíthatom önöket arról, hogy partnereinkkel együttműködve, mindent megteszünk azért, hogy véget vessünk ennek az ártalmas trendnek. Ezért távolíttatjuk el például a közösségi felületekről a kihívást népszerűsítő felvételeket is, illetve kampányt is folytatunk a veszélyeiről, hogy elérjük a fiatal felnőtteket és a kamaszokat.

Taylor igazat mondott: készült egy oktatóvideó is, melyből kiderül, mennyire káros lehet a mosószer érintkezése a szervezettel. De hát a tinik ezzel teljesen tisztában vannak, pont ezért csinálják:

Szánjunk rá pár percet, és beszélgessünk a környezetünkben élő fiatalokkal. Ébresszük rá őket, hogy az egészségük és az életük értékesebb pár kattintásnál, lájknál vagy a megtekintések számánál. Döbbenjenek rá a segítségünkkel, hogy ezek a kérdések nem nevetség tárgyai.

Pontosan ez történik: a srácok a neten viccet csinálnak az egészből – elfogadhatatlan viselkedéssel keresik a határaikat. Meg a környezetükét is – meddig mehetnek még el a hülyeségben.

Jeleleg az Instagram, Facebook és Snapchat felületein próbálják a nagy cégek magukat pozícionálni, hogy elérjék a fiatalok tömegeit. A mostani tinik pedig egy marketing-mániás közegben nőnek fel: akárcsak az X-generációsok és szüleik, illetve az Y-korosztály zöme is a reklámokon szocializálódott. A legfiatalabbak eddig nem nagyon köteleződtek el egy márka mellett sem ennyire: de a Tide most nagyon megy náluk.

Egyáltalán milyen lehetőségeik vannak, ha lázadni szeretnének? Ha olyan felnőttek tűréshatárát szeretnék tesztelni, mint Taylor, akkor főleg mémeket gyárthatnak. Harambe, a gorilla ügye is hasonló volt 2016-ban, egy generáció érezte magáénak a főemlős tragédiáját.

via GIPHY

Van, aki persze már az ilyesmiből is hasznot húz: egy brooklyni pizzéria meglépte a mosószeresnek látszó pizzát, és ezzel a kör be is zárult. Ez az étel egyáltalán nem mérgező, így hiába kelti a narancs és kék sajt a kapszula illúzióját, a tinik nagy ívben tojnak rá. Eladó az egész világ, azaz a fogyasztásról szól minden.

Ezért bele se merünk gondolni, ezek után mi lesz a következő, világon végig söprő őrület…

SOHA, SEMMIKÉPPEN SE PRÓBÁLD MEG!


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló