Vállalatok
A Fekete Péntek nem egészen úgy sült el a McDonald’s számára, ahogy ők azt eltervezték
A Twitteren mindenesetre egész nap ment az oltás meg a trollkodás, úgyhogy azért jót lehetett szórakozni.
A McDonald’s baleset a következőképpen történt. Ma délelőtt, Fekete Péntek szent napján megjelent egy időzített poszt a gyorsétterem oldalain, aminek, feltételezzük, egy alkalomhoz illő ajánlattal kellett volna előrukkolnia. Viszont helyette ez sikerült:
Black Friday **** Need copy and link****
— McDonald’s (@McDonaldsCorp) 2017. november 24.
Három és félórán át volt kint a poszt, amiből pont a lényeg hiányzott, mire észrevették és leszedték. Csakhogy addigra nagyon kemény attakot kapott az “ajánlat”.
https://t.co/dmgAkFiBxc pic.twitter.com/VXuwvYhVp7
— Framed Tweets (@framedtweets) 2017. november 24.
Social media managers reading this tweet pic.twitter.com/38cwM4wdNR
— Matt Navarra (@MattNavarra) 2017. november 24.
This will probably get more awareness than their originally planned tweet…
— Musa Tariq (@MusaTariq) 2017. november 24.
I have often said: do not “plan” your social content.
Stay away from Scheduling.
Have one person with the keys.
Trust them.
Let them think it up and post.
You will never have a fuck up like this.
And you will connect with your audience. pic.twitter.com/oo9h6vYPBW— tony pierce (@busblog) 2017. november 24.
someone’s not paying their marketing interns
— the great british very fake-off (@VeryFakePhil) 2017. november 24.
— Chef Mike Haracz (@Mike_Haracz) 2017. november 24.
Yeah same pic.twitter.com/aGbnS1qz8Y
— ᴊᴀᴍᴇs ᴍᴄᴍᴀɴᴜs (@MrJamesMcManus) 2017. november 24.
Azért hírverésnek nem is volt olyan rossz, még úgy se, hogy a valódi ajánlatot végül nem ismertük meg.
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.