13
Belföld
Olyat lépett meg a JYSK, amit csak kevesen mertek
A dán üzletlánc, a JYSK láthatóan megijedt, hogy a durva élelmiszerinfláció miatt elszegényedett magyarok nem, költenek majd lakberendezési cikkekre, ezért durva árcsökkentésbe kezdett.
A vállalat azt nyilatkozta, hogy az általános költségnövekedés és az infláció miatt szükségessé vált ez az intézkedés. Az árcsökkentés elsősorban a népszerű termékeket érinti, és a JYSK tervei szerint további termékeket vonnak be ebbe a programba. Magyarországon az elmúlt hónapokban közel 750 termék árát csökkentették, átlagosan 15 százalékkal.
A JYSK a gazdasági környezethez igazítja árcsökkentéseit, miközben rekordforgalmat ért el a 2022/23-as pénzügyi évben.
Szólj hozzá
Nincs hozzászólás
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.