Belföld

Kembe Sorel-Arthur: “Sajnos nem tudok kussolni, mert nagy a cég és semmi esélyem”

  • Szerző:nuus
  • 2023.08.25 | 13:18

Kembe Sorel közösségi oldalán hívta fel a figyelmet arra, ami a nyaralása során történt vele.

Fotó: TV2

Kembe Sorel lányával nyaral Egyiptomban, ám a tájékoztatások ellenére igen kellemetlen meglepetés érte a nyaralás során.

Kérésének megfelelően a nyilatkozatát egyben közöljük:

“Nekem is lenne jobb dolgom nyaralás közben, de ez a #vodafone mégis csak gondoskodott arról, hogy ne a más dolgokkal foglalkozzak elsősorban, hisz kommunikálni kell. 2023.augusztus 23-án kaptam egy nullás számlát(képen). Mivel nyaralásra készültem, még aznap bementem a #dunapláza -ban található #vodafone ügyfélszolgálatra, ahol azt a felvilágosítást kaptam, hogy az úgynevezett világjegy napidíjának megfizetésével az előfizetésemnek megfelelő szolgáltatást használhatom Egyiptomban is. 2023.augusztus 24 este érkeztünk meg a szállásra, ahol elkezdtem használni a telefonomat. 2023.augusztus 25-én kaptam egy értesítést, miszerint már 48 ezer forintnál jár a számlám, amit ha nem fizetek meg (hóközi befizetéssel), akkor 2 nap múlva korlátozzák a szolgáltatást (korábban kerül erre sor, ha a szokásos forgalmam 120 százalékánál többet forgalmazok), magyarul a világ napijegyem ellenére, nem tudom használni a megfizetett szolgáltatást (képet csatolom). Nyilván felhívtam a 1270-es számot, ahol egy nagyon készséges hölgy, kicsit hosszabb intézkedés után annyit mondott, hogy sajnálattal kell közölnie, de a világ napijegyem megfizetése és aktiválása ellenére nem tudom használni a szolgáltatást, mert a #vodafone rendszere nem tudja külön kezelni a külföldi (egyiptomi) roamingot a számlázási rendszerben. Ha tovább használom, akkor még tovább nő a számlám. Ez ellen tehetek panaszt, amit 30 nap alatt kivizsgálnak. A panaszt meg is tettem.
Talán lesz változás a nyilvánosság bevonásával. Nem miattam, mert pont leszarom, nem tudja ez elvenni a kedvemet attól, hogy jól érezzem magam a lányommal, de biztos vagyok benne, hogy sokan éltek meg hasonló kellemetlenséget, akiknek nem olvassák újságírók a posztjait, így az esetük a feledés homályába merül. Nem garancia, hogy bármi is változik, de sajnos nem tudok kussolni, mert nagy a cég és semmi esélyem.
Ez a történet puszta tények alapján került leírásra, bárminemű hitel vagy üzleti jóhírnév megsértésének a szándéka nélkül, a #vodafone által rögzített telefonbeszélgetésben elhangzottakra hivatkozva.
Ez a poszt csak teljes egészében használható. Remélhetőleg lesz, aki használja is nyilatkozatomként.”


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló