41
Életmód
Ezért tud a Shein könnyedén megkopasztani téged
A kínai Shein még csak tíz éves, ám máris a világ legnagyobb fast fashion ruhamárkájává vált, megelőzve a spanyol Zara-t és a svéd H&M-et is.
A kínai Shein tíz év alatt a világ vezető fast fashion márkájává vált. Gyors letöltéseivel és globális elérhetőségével felülmúlta a konkurenciát, beleértve a Zara-t és az H&M-et. Hiába gyengébb a minőség, a felhasználók imádják. De vajon mi ennek az oka?
- naponta hét-nyolcezer új ruha feltöltése, valós idejű kiskereskedelem
- alacsony árak (átlagosan 14 dollár/termék), így a vásárlók hajlandók elfogadni a gyengébb minőséget
- erős online stratégia: a Shein 2022-ben a legtöbbet letöltött shopping alkalmazássá vált (250 millió letöltés), előzve az Amazon-t és az AliExpresst
- sikeres influencer marketing a közösségi médiában, különösen a Z-generáció körében
- a Shein digitális beszállítói platformja, a “gyár a felhőben”, lehetővé teszi a valós idejű kiskereskedelmet és gyors alkalmazkodást a trendekhez.
A kérdés persze ott van a sorok között: vajon lenyomja majd a Temu? Meglátjuk.
Szólj hozzá
Nincs hozzászólás
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.