Életmód

Az önjelölt influencerek őrületbe kergetik a luxushoteleket

  • Szerző:nuus
  • 2018.06.14 | 17:18

Azt nevezzük influencernek, akinek sok, akár több százezer, vagy több millió Facebook ismerőse, Instagram követője, vagy esetleg Youtube feliratkozója van. Ezek az emberek posztjai rengeteg mindenkihez eljutnak, így jogosan nevezik magukat influencernek, azaz véleményvezérnek.

Ők többnyire ingyen mennek a legmenőbb hotelekbe, cserébe azért, hogy posztolnak onnan néhány képet, hogy milyen jó is az a hely, így a követők esetleg megfontolják, hogy odautaznak.

Ebben a “szakmában” vannak profik, mint Lisa Linh, aki három éve ott hagyta a munkáját, és most már főállású utazóinfluencer, a majdnem százezer követőjével.

Caroline Einhoff még menőbb, 1.2 millió követője van az Instán, és folyamatosan tolja elénk a jobbnál jobb helyeken készült fotókat.

Mindkét kép egy-egy hotelben készült, és természetesen a posztban benne van a hotel neve. Ez még talán rendben is van, remek reklámnak számítanak ezek az emberek.

Az viszont nevetséges, amikor valaki hatszáz Facebook ismerőssel ugyanezt szeretné csinálni

Pedig erre is bőven van példa. Kate Jones, a Dusit Thani luxushotel marketing vezetője arról számolt be, hogy naponta érkeznek hozzájuk komolytalan üzenetek.

 Manapság már mindenki influencer, akinek Facebookja van. Kétezer követővel jönnének tíz napra, és posztolnának rólunk két képet.

Volt olyan is, aki hét napot töltene náluk hatszáz Facebook ismerőssel. Azt mondta, hogy minden nap legalább hat ilyen üzenetet kapnak, a jelentkezőknek meg maxium a tíz százalékuknak érdemes utánanézni.

Lehet, hogy neki igent mondtak, bár csak 11 ezer követője van.

Jack Bedwani, aki a The Project vendéglátós ügynökség vezetője is tudott mit mesélni. Állítólag jóban van egy Balin lévő hotel PR menedzserével, aki elmondta, hogy naponta nagyjából húsz önjelölt influencer szeretne hozzájuk menni, ingyen.

Egy ír luxushotelnél annyira betelt a pohár, hogy kitiltották az összes Youtubesztárt és Instagram celebet, miután egy 22 éves arc öt napot akart maradni, egy posztért cserébe, mondván, hogy

és akkor ki fizeti ki a személyzetet, akik az itt léted után dolgoznak?

Ebben igazuk is van, bár a profi influncerekkel tényleg megérheti dolgozniuk a hoteleknek, ezzel pedig elég sok hotel él is. Szerintük nem kitiltani kell őket, hanem meg kell tanulniuk kihasználni ezt a reklámot, ami talán még olcsóbb is, mint egy internetes banner.

Wake up & smell the roses everyday ???? @venusetfleur Happy International Women’s Day ❤

Nicole Jayne White (@njwhite) által megosztott bejegyzés,

Forrás


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren

Hírlevél - feliratkozom, mert az jó nekem

Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Színház
Kirúgják Udvaros Dorottyát?
  • szerző:nuus
  • 2024. 04. 09.
TV
Durva döntést hozott a Netflix
  • szerző:nuus
  • 2024. 03. 03.