Figyelem!

Elmúltál már 18 éves?

Unatkozom

Szex tipp: 5+1 dolog, ha bebikáznád a libidódat

  • Szerző:nuus
  • 2024.06.26 | 20:54

Ezzel a 6 tippel felrázhatod a benned szunnyadó szenvedélyt.

Az alacsony szexuális vágy sokakat érint, és nem meglepő módon gyakran frusztrációt is okoz. Azonban számos módja van annak, hogy visszanyerjük libidónkat és újra élvezettel éljük meg a szexualitást. Íme 6 dolog, amit érdemes megtennünk ennek elérése érdekében a Cosmopolitan.com szerint.

1. Vizsgáljuk meg az okokat

Az alacsony szexuális vágy hátterében számos tényező állhat, beleértve a stresszt, hormonális változásokat, párkapcsolati problémákat és egészségügyi okokat is. Az első lépés, hogy azonosítsuk a konkrét okokat, amelyek befolyásolhatják nemi életünket. Igen, talán ez a legnehezebb szakasz, hiszen ilyenkor könyörtelenül őszintének kell lennünk magunkkal.

2. Kommunikáljunk nyíltan

A partnerünkkel folytatott őszinte beszélgetés segíthet megérteni egymás szükségleteit és aggodalmait. A nyílt kommunikáció hozzájárulhat a kölcsönös megértéshez és a kapcsolat erősítéséhez, ezért ha már magunkban tudjuk, hol van a probléma gyökere, érdemes megosztani a társunkkal, hiszen ő is csak akkor tud segíteni és empátiát gyakorolni felénk, ha bizalmasként van kezelve.

3. Próbáljunk ki új dolgokat

Rengeteg párnak okoz gondot, hogy egyszerűen belefásulnak a hétköznapokba, és nem jönnek tűzbe annak a gondolatától, hogy újra és újra megéljék ugyanazt, mint az elmúlt években. Ilyenkor változatosság kell, ami megfűszerezi a szexuális életet. Próbáljunk ki új helyzeteket, szerepjátékokat vagy akár új helyszíneket, hogy felpezsdítsük a kapcsolatunkat.

Forrás: Pixabay
Forrás: Pixabay

4. Rendszeres testmozgás

A rendszeres testmozgás javítja az általános egészséget és növeli az energiaszintet, ami pozitív hatással lehet a szexuális vágyra is. Az endorfinok felszabadulása a mozgás során javítja a hangulatot, nem mellesleg segít magunk mögött hagyni a stresszt, ami szintén egy vágyromboló tényező, ezért ha sportolunk, azzal két irányból is támogatjuk szexuális életünk sikerét.

5. Töltsünk időt kettesben

A közös időtöltés, romantikus vacsorák, közös hobbi tevékenységek mind segíthetnek abban, hogy újra közel kerüljünk egymáshoz. Fontos, hogy időt szánjunk a kapcsolatra és az intimitásra, hiszen a napi mókuskerék túl sok figyelmet kér tőlünk, így gyakran pont azokra nem marad, akik a legközelebb állnak hozzánk.

6. Szakértő segítség

Ha az alacsony szexuális vágy hosszabb ideje fennáll, érdemes szakértő segítségét kérni. Szexuálterapeuták és tanácsadók segíthetnek azonosítani a problémákat és hatékony megoldásokat találni. Segítséget kérni nem szégyen, sőt, kifejezetten dicséretes, hiszen a saját határaink ismerete és belátása komoly önreflexiót igényel.

(via)

 


Megosztás Facebookon
Megosztás Twitteren
Szólj hozzá Nincs hozzászólás
Hozzászólások mutatása

Válasz vagy komment írása

Cikkajánló
Sport
Mennyit sportoljon egy nő? Kutatás
  • szerző:nuus
  • 2024. 07. 03.